Hamilton lovi Schumacherja

Z veliko nagrado Avstralije se jutri ob 6.10 po srednjeevropskem času začenja nova sezona svetovnega prvenstva v formuli ena. Bo sezona prinesla konec prevlade Mercedesa, ki je bil najboljši v zadnjih petih letih? V tem času je štirikrat slavil branilec naslova Lewis Hamilton.

Lewis Hamilton je svoje privržence v formuli ena že navadil na 
šampionska slavja. Foto: Wikipedia/Curt Smith
Lewis Hamilton je svoje privržence v formuli ena že navadil na šampionska slavja. Foto: Wikipedia/Curt Smith

MELBOURNE > Britanec bo vsekakor skušal še dopolniti svojo že tako bogato zbirko lovorik. Zdaj se lahko pohvali s petimi (2008, 2014-15, 2017-18). Michael Schumacher jih ima sedem, ob tem pa je slavil 91 posamičnih zmag na velikih nagradah. Tudi v tem dirkaškem poglavju bi se lahko Lewis Hamilton, ki je ciljno črto prvi prečkal 73-krat, na večni lestvici letos približal legendarnemu Nemcu.

Dirkaška strast pri 34-letnem Britancu še zdaleč ni popustila, njegove vozniške veščine pa nikdar niso bile sporne. Dejstvo je, da bo razvoj dogodkov na stezi v dobršni meri še vedno krojil konstruktorski paket. Tudi za leto 2019 je predvidenih nekaj novosti, ki gredo v smeri temeljite prenove formule ena. Predvidena je za leto 2021, ko naj bi aerodinamika omogočala lažje prehitevanje, kar naj bi povrnilo dirkaško vznemirjenje pri gledalcih.

21

dirk obsega letošnji koledar svetovnega prvenstva v formuli ena

Zadnje sezone so bile na stezi dokaj predvidljive. Mercedes je v celoti nudil najboljšo podporo svojima dirkačema. Zlasti Hamilton pa je v obdobjih ravnovesja, ali ko se je zdelo, da se tehtnica nagiba na stran konkurence, znal izvleči največ iz danega položaja oziroma si privoščiti manj napak. Po slovesu Nemca Nica Rosberga, prvaka iz leta 2016, je tudi hierarhija v moštvu jasna. Hamilton, ki bo z novo pogodbo v dveh letih zaslužil 80 milijonov evrov, je nesporna številka ena. Valtteri Bottas je pri Mercedesu vknjižil tri zmage, vse v prvi sezoni, lani pa je bil Finec v skupnem seštevku le peti.

Hamiltonu je še najdlje časa dihal za ovratnik Sebastian Vettel. Od Nemca, ki je med letoma 2010 in 2013 nizal naslove pri Red Bullu, so pri Ferrariju nemara pričakovali, da bo po vzoru rojaka Schumacherja rdeče iz Maranella vrnil na zmagovito pot, a se za zdaj njihova pričakovanja niso uresničila. Zadnji, ki je osvojil naslov za volanom Ferrarija, kjer ni uspelo niti “upokojenemu” Špancu Fernandu Alonsu, tako ostaja Kimi Raikkönen. Finec je bil prvak leta 2007. V rošadi s Sauberjem oziroma Alfo Romeo je 40-letni Raikkönen prepustil krmilo skoraj dve desetletji mlajšemu Monačanu Charlesu Leclercu, ki naj bi moštvu prinesel svežo kri.

Morda pa se pri enem od italijanskih simbolov nadejajo, da so z Leclercom povlekli asa iz rokava, kot so ga pri Red Bullu z njegovim nemškim vrstnikom, Nizozemcem Maxom Verstappnom. “Pobesneli Max” bo imel, potem ko je Avstralec Daniel Ricciardo prestopil k Renaultu, letos novega moštvenega kolega v Francozu Pierru Gaslyju. Še bolj zanimivo pa bo videti, kako se bodo odzivali Red Bullovi dirkalniki, ki jih bodo poganjali Hondini motorji.


Najbolj brano