Danes nadaljevanje mednarodnega relija, vodi Idrijčan Turk

Včerajšnji prvi dan mednarodnega relija Nova Gorica se je končal z absolutnim vodstvom idrijske posadke Rok Turk - Blanka Kacin. Startale so 103 posadke iz sedmih držav.

Aleks Humar Foto: Igor Mušič
Aleks Humar Foto: Igor Mušič

NOVA GORICA > Sedmi Mahle Reli Nova Gorica se danes nadaljuje ob 9.50 s hitrostno preizkušnjo Kambreško. Po petih včerajšnjih je danes na sporedu še sedem hitrostnih preizkušenj. Primorski ljubitelji dirkanja bodo lahko navijali za kopico uspešnih avtomobilistov z Goriške, Vipavske doline in z Idrijskega.

Včerajšnji dan - oziroma noč (saj so zadnje posadke zaključile z delom tik pred vstopom v sobotni del noči) je bil za Primorce zelo uspešen.

Danes se bodo dirkači na Kambreško vrnili še ob 13. uri. V okolici Morskega bosta hitrostni preizkušnji ob 10.30 in 13.40. Banjšice bo reli karavana obiskala ob 11.20 in 14.40, zaključno škripanje pnevmatik na reliju pa se bo med Kromberkom in Ravnico začelo ob (16.15). Poldrugo uro za tem bodo znani najboljši v vseh kategorijah.

Državni prvak, Idrijčan Rok Turk je s sovoznico Blanko Kacin trdno na prvem mestu. Njun peugeot 208 R5 je deloval brezhibno. Turk je petkovo dogajanje povzel takole:

“Ni bilo večjih težav. Le na prvi hitrostni preizkušnji sva presekala zadnjo pnevmatiko in prišla na cilj po platišču. Na drugi hitrostni preizkušnji na Ligu nama je na mokrem uspelo narediti res dober čas, ki nama je prinesel prednost, po tem pa sva držala tempo. Na srečo je bila večina petkovih preizkušenj na suhem asfaltu. Upam, da bo tako tudi danes. Bosta pa češka in italijanska posadka precej nevarni.”

Za 22 sekund v absolutni mednarodni razvrstitvi zaostaja favorit, lanski prvak centralne cone evropskega pokala (novogoriški reli šteje tudi za to razvrstitev), Čeh Ondrej Bisaha s fordom fiesto R5. Tretji je stari znanec Nove Gorice (že tudi zmagovalec) Italijan Claudio de Cecco s sovoznikom Jeanom Campeisom. Zaostaja že dobre pol minute. Vrh pričakovano krojijo vozniki z najsodobnejšimi štirikolesno gnanimi dirkalniki razreda R 5 z okoli 350 konjskimi močmi.

Na desetem mestu absolutno in druga med Slovenci je idrijska posadka Darko Peljhan - Anja Verbič z volkwsagnovim polom rn 4: “Po dolgem čas nama tehnika kar dobro služi, vendar smo tik pred dirko dobili nekaj novih komponent in smo še v fazi, ki je bolj podobna testiranju kot pravemu dirkanju, a napredujeva. S prvim dnem sem zadovoljen, želim, da bi obstala približno na tem mestu, vreme bo lepo in upava vsaj na tretje mesto v slovenskem prvenstvu in okoli desetega mesta v generalnem plasmaju. Višje ne gre. Naš avto je sicer štirikolesno gnan in s 300 konji kar močan, vendar pa gre za v domači delavnici nadgrajen serijski avto, ki ni primerljiv s tovarniškimi dirkalniki razreda R5,” je bil po dirki zadovoljen nekdanji serijski državni prvak Peljhan.

Ostali Slovenci z dvokolesno gnanimi vozili nimajo možnosti preboja v absolutni vrh, so pa že včeraj potekali zanimivi boji za točke DP med najsodobnejšimi dvokolesno gnanimi vozili razreda R2. Favorita, Idrijčana Aleks Humar in Jaka Cevc, sta imela na začetku tehnične težave. V tej konkurenci sta v petek na vrhu končala Tim Novak in Uroš Ocvirk z oplom adamom, organizatorja AMD Nova Gorica pa veseli drugo mesto domače posadke Denis Mrevlje - Rok Gomizelj s peugeotom 208 R2. Zaostajata za 16 sekund. Tretja sta - z enakim avtomobilom - Humar in Cevc z 21 sekundami zaostanka. Humar je bil včeraj prepričan, da pri tem vrstnem redu ne bo ostalo: “V drugi hitrostni preizkušnji nama je nagajala črpalka za gorivo in sva izgubila celo minuto, potem sva začela lov, ki je bil spet prekinjen na tretji hitrostni preizkušnji, ko sem moral upočasniti zaradi prometne nesreče dirkača pred sabo. Potem sva se spet bližala vodilnim. Večina dirke je še pred nami in verjamem, da je tudi vrh v konkurenci vozi s pogonom na dve kolesi še dosegljiv, bo pa kar trd boj z Novakom Mrevljetom in z Jernejem Fakinom. Naš zaostanek za Novakom glede na preostale sobotne kilometre ni velik.”

V nekoliko šibkejši divziji III (klasični motorji in menjalniki) je na vrhu Aleš Zrinski z BMW M3 pred Primorcema Martinom Mlinarjem z renaultom cliom RS in legendarnim domačinom, 60-letnim Slavkom Komelom s skoraj 30-letno oplovo astro.

V najšibkejši diviziji ena sta na vrhu dva primorska voznika - Martin Štucin s škodo felicio kit car in Alen Lampe z volkswagnovim polom.

Dirka je bila predvsem na območju Liga zaradi ploh in mešanja mokrega in suhega cestišča zelo zahtevna, že včeraj pa je terjala 16 odstopov. Žal sta morala predčasno zaključiti tudi kandidata za visoko uvrstitev v razredu R2, člana ajdovskega Motor Sporta Marko Grossi in David Kavčič s citroenom c2


Najbolj brano