Poskus prevare strank NLB z lažnimi elektronskimi sporočili
Slovenija
19. 07. 2019, 13.51
, posodobljeno: 19. 07. 2019, 16.21
Na spletu se je pojavil poskus zlorabe s pošiljanjem lažnih elektronskih sporočil, katerih pošiljateljica naj bi bila NLB. Namen je s pomočjo spletnega obrazca od posameznikov pridobiti osebne podatke, so sporočili iz NLB.
LJUBLJANA
> Vsem strankam oziroma prejemnikom takšnega elektronskega sporočila svetujejo, da ga nemudoma pobrišejo. Če pa so že izpolnili lažni elektronski obrazec in s tem posredovali svoje podatke, svetujejo, naj takoj prekličejo, blokirajo plačilne, kreditne kartice oziroma takoj zamenjajo gesla za vstop v spletno banko NLB Klik.
Stranke lahko plačilne kartice zaklenejo za uporabo prek mobilne denarnice NLB Pay, kartice z odloženim plačilom pa blokirajo ali deaktivirajo prek mobilne banke Klikin. To lahko uredijo tudi v svoji matični poslovalnici ter v kontaktnem centru na telefonski številki 01/477-20-00, prek video klica ali spletnega klepeta.
Dogodek so v banki že prijavili nacionalnemu odzivnemu centru za kibernetsko varnost SI-CERT.