V Škednju naj bi nastal pristaniški terminal

Na območju nekdanje koksarne in plavža v Škednju naj bi nastal pristaniški terminal, ki bo povezan tudi z logistično ploščadjo in železniškim omrežjem.

Na območju nekdanje koksarne in plavža v Škednju naj bi nastal 
pristaniški terminal, ki bo povezan tudi z logistično ploščadjo in 
železniškim omrežjem. Foto: Katja Gleščič
Na območju nekdanje koksarne in plavža v Škednju naj bi nastal pristaniški terminal, ki bo povezan tudi z logistično ploščadjo in železniškim omrežjem. Foto: Katja Gleščič

TRST > Sobotni podpis programskega sporazuma za prihodnost območja škedenjske železarne je bil po poročanju Primorskega dnevnika iz več razlogov zgodovinski. Po eni strani prinaša konec 123 let dolgega obdobja delovanja obrata pod Škednjem in proizvajanja litega železa. Po drugi strani predstavlja dogovor po zagotovilu podpisnikov začetek nove dobe tako za železarno kot za pristanišče, vse mesto in domala vso Furlanijo - Julijsko krajino. Novo obdobje bo v znamenju okolju prijazne proizvodnje in bo ponovno postavilo na noge oziroma oživilo industrijske dejavnosti, ki so se v zadnjih letih iz različnih vzrokov, tudi političnih, krepko zmanjšale. Minister Patuanelli je v soboto poudaril, da mora zaživeti vsa industrijska cona od tržaške občine do Milj, piše Primorski dnevnik.

Na območju železarne, kjer sta koksarna in plavž že prenehala delovati, bodo postopno vnesli več sprememb. Dejavnost valjarne bo okrepljena, poleg te pa bodo potekale tudi pristaniško-železniške dejavnosti, govor je o javnih in zasebnih naložbah, vrednih do 300 milijonov evrov in morda tudi več. Prvi rezultati naj bi bili vidni čez dve do tri leta, preobrazba tovarne pa naj bi se okvirno zaključila v roku petih let, še dodaja časnik.


Najbolj brano