Manj stojnic in gneče, več veselja za domačine

Letos so lahko tudi domačini Goričani spet uživali v štiridnevni kulinarični prireditvi Okusi Off. Šestdeset stojnic je veliko manj od običajnih štiristo, ki so polnile mestno središče, kljub temu pa je letošnji praznik dobro obiskan, le prerivati se ni bilo treba med sprehodom po prizoriščih.

Dober sendvič s pršutom tudi nekaj šteje. Foto: Bumbaca
Dober sendvič s pršutom tudi nekaj šteje. Foto: Bumbaca

GORICA > “Uspeh prireditve Gusti Off je nad pričakovanji,” pravi goriški župan Rodolfo Ziberna. V petek se je zbralo več kot 20.000 ljudi, tako da so zvečer varnostniki občasno zaprli vhode, ko je bilo na prireditvenem območju preseženo dovoljenih 3000 ljudi “Odziv ljudi je bil odličen, obiskovalci so vstopali preko vhodov, na katerih so varnostniki preverjali veljavnost covidnega potrdila,” je povedal župan.

Za vstop je bilo treba pokazati izpolnjevanje pogoja PCT.

Na občinski upravi so pripovedovali, da so nekateri v petek imeli skoraj dvakrat več dela kot v preteklih letih. Stojnica z avstrijsko hrano na Battistijevem trgu je že ob 13. uri ostala brez rebrc in avstrijskih knödlov, vrsta za kosilo pa se je vila kar nekaj metrov. Že prvi večer je bilo v avstrijski vasi težko najti prostor za večerjo (treba je namreč zasesti mizo ali pa hrano odnesti s seboj), za naročilo pa je bilo treba čakati najmanj 20 minut. Pomanjkanje miz in stolov je bilo vidno tudi v Ulici Roma, kjer so uspešno poslovale stojnice z ocvrtimi ribami.

Razdalja med mizami v Ljudskem parku

Zadovoljni so bili tudi Francozi, ki so v Ljudskem vrtu ponujali pestro izbiro sirov. “Navala, ki smo ga bili vajeni v preteklosti, na letošnjih Okusih ni bilo, vseeno pa imamo zelo veliko dela in se nad izkupičkom prvih dni ne moremo pritoževati,” nam je povedal prodajalec.

Okusi Off so tudi sladki.

Na Travniku pa je prijazna prodajalka mocarel in pršutov iz Emilije-Romanje povedala, da so v prejšnjih letih (ko seveda covida ni bilo) imeli nekoliko več dela. “Ponavadi smo bili pred Ljudskim vrtom, kjer je bilo več ljudi, ki so nakupovali specialitete za domov in so torej nakupili kaj več. Letos imamo ob stojnici mize, ljudje tako raje naročijo sendvič s pršutom in sirom in se posedejo sem. Obiskovalce imamo, vendar ne moremo tega primerjati z običajnim navalom,” je povedala prodajalka.

“Učinek” Okusov pa se čez dan ni prenesel tudi na lokalne bare in restavracije. Nekateri so na območje pred lokali postavili dodatne mizice in stole, vendar gneče popoldne ni bilo videti, večeri pa so seveda zgodba zase ...

Pred madžarskimi kurtoš kolači je vedno vrsta.

“Ljudi je nekoliko manj od pričakovanega. Seveda je dogodek letos zelo omejen, vendar vseeno ... Običajno smo med Okusi stregli štirje in smo morali biti zelo hitri. Letos sva samo dva, jaz pa se lahko mirno pogovarjam z vami,” nam je povedala ena od upraviteljic v baru Galleria na Verdijevem korzu med popoldanskim obiskom. Tudi v Raštelu, kjer so marsikatero prazno trgovino napolnili prodajalci vina, je bilo vrveža med našim obiskom veliko manj kot prejšnja leta.