Love Istria, nova spletna stran štirih istrskih destinacij

Istrske destinacije imajo novi skupni dom na spletu. Gre za prvo skupno spletno stran vseh štirih destinacij. S tem krepijo že dosedanje uspešno povezovanje in skupno promocijo blagovne znamke Love Istria. Letos pripravljajo novo digitalno promocijsko kampanjo; v ospredju bodo ljudje, ki so se preselili v Istro in jo vzeli za svojo.

Na novinarski konferenci v portoroškem Info centru Monfort so 
spletno stran predstavili predstavniki vseh štirih sodelujočih 
istrskih turističnih organizacij.
Na novinarski konferenci v portoroškem Info centru Monfort so spletno stran predstavili predstavniki vseh štirih sodelujočih istrskih turističnih organizacij. 

PORTOROŽ > Destinacije Portorož&Piran, Izola, Koper in Ankaran se geografsko stikajo in že nekaj časa tesno sodelujejo, zdaj pa imajo še novo spletno stran www.loveistria. Gre za prvo skupno spletno stran štirih destinacij v Istri. Doslej so namreč tri destinacije (Izola, Koper, Ankaran) gostovale in se predstavljale v okviru spletne strani oziroma portala portoroškega turizma.

“Smo se že malo stiskali, napočil je čas za skupno spletno stran. Potrebovali smo večji spletni portal, ki ga bomo iz meseca v mesec nadgrajevali, tako z vsebinami kot z dodatnimi moduli. Tudi z rezervacijskim sistemom, za katerega upamo, da ga bomo v prihodnosti vgradili neposredno na stran,“ pojasnjuje Luca Stančič Kodarin, soustvarjalka spletne strani, ki si želi tudi skupne platforme za vse dogodke v štirih destinacijah.

Nova skupna spletna stran Istro na enoten način predstavlja skozi njene naravne, kulturne in kulinarične zaklade. Sestavljajo jo tri kategorije - odkrij, doživi in načrtuj. V prvi so opisane naravne in kulturne danosti, okusi, običaji, tudi podeželje so posebej izpostavili. Krovni del - doživi - pa je osredotočen na doživetja, izlete, vse, kar je tu mogoče početi. Spletna stran tako ponuja celovit pregled istrskih lepot, dobrot in doživetij, za konkretne napotke pa uporabnike še naprej usmerjajo na posamezne strani lokalnih turističnih organizacij. Prav vse so namreč v zadnjih letih veliko sredstev namenile svojim spletnim predstavitvam, rezervacijskim sistemom in spletnim trgovinam.

Lani rekordi, letos dobri obeti
“Po zagotovilih naših ponudnikov imajo za obdobje šolskih počitnic kar veliko povpraševanja, vse namestitve, ki so odprte, so kar dobro zasedene,” pravi Dean Kocjančič iz Turističnega združenja Izola in dodaja, da so - sodeč po rezervacijah - dobri obeti tudi za poletno sezono. Lansko leto je izolskemu turizmu prineslo izjemne rezultate in nov mejnik: 570.000 nočitev in skoraj 160.000 prihodov. To predstavlja devetodstotno rast nočitev v primerjavi z doslej rekordnim letom 2019 in za enajst odstotkov več prihodov kot leta 2019. Lani se je razmerje med domačimi in tujimi gosti, ki so ga zmedli pandemija in turistični boni, normaliziralo. Če so v preteklih dveh letih zaradi koronakrize prevladovali domači gostje, so se lani številke precej spremenile. Z najpomembnejših tržišč, kot sta Avstrija in Nemčija, so dosegli celo boljše rezultate kot leta 2019. Tudi v piranski občini je bilo lansko leto v znamenju vračanja tujih gostov. “Zadovoljni smo, saj smo skoraj dosegli številke iz leta 2019, ki je bilo rekordno. In rekorden - znova - je bil tudi obisk našega portala. Gostje povprašujejo po doživetjih na destinaciji, predvsem po aktivnostih na prostem. Naše naravne danosti omogočajo turizem skozi vse leto in zato vse to želimo razvijati še naprej,” poudarja Polona Žigo iz Turističnega združenja Portorož.

Združili moči za prodornejšo promocijo in trženje

Spletna stran pomeni korak najprej k večji prepoznavnosti, učinkovitejšemu trženju turističnih produktov in grajenju kakovostne ponudbe destinacije. S tem zasledujejo nacionalno strategijo, ki spodbuja združevanje lokalnih turističnih destinacij v regijske destinacije, kar prinaša učinkovitejšo povezanost in poslovno sodelovanje, predvsem pa prodornejšo promocijo in trženje.

Istrske destinacije so v lanskem letu s povezovanjem dosegle izjemne rezultate z digitalno promocijsko kampanjo na ključnih trgih s poudarkom na aktivnih in lokalnih istrskih doživetjih. Za letos pa so tudi že zavihali rokave. Blagovno znamko Love Istria bodo predstavljali na vseh ključnih tržiščih - bodisi z nastopi na turističnih sejmih in workshopih bodisi z digitalno promocijo.

“Taka skupna predstavitev nedvomno prispeva k večji prepoznavnosti naše skupne destinacije. Lažje pa tudi predstavljamo tudi naše skupne produkte in doživetja,” je povedal Dean Kocjančič, direktor Turističnega združenja Izola. Lokalne turistične organizacije v Istri že kar nekaj časa sodelujejo, pred njimi pa je obdobje še tesnejšega sodelovanja. “Že z dosedanjem delom smo dokazali, da zmoremo in znamo sodelovati. Cilj takega strateškega sodelovanja pa je še bolj usmerjena promocija in še bolj usmerjen razvoj vseh naših destinacij,” je še pojasnil Kocjančič.

Spletna stran pod taktirko AV Studia
Za izdelavo nove spletne strani so izbrali agencijo AV Studio, ki je z možnostjo naprednih tehničnih nadgradenj in učinkovite sistematizacije podatkov ponudila najcelovitejšo rešitev. Spletna stran ponuja vsebine v štirih jezikovnih različicah.

Zgodbe “novih domačinov” v Istri

Novosti pa prinaša tudi letošnja osrednja tema kampanje. “Promocijska kampanja, ki jo snujemo za poletje, bo slonela na zgodbah ljudi, ki so se k nam preselili iz različnih krajev, tudi iz tujih držav, in vzeli slovensko Istro za svoj nov dom. V krajših promocijskih posnetkih nam bodo ti novi domačini razložili, zakaj so se odločili za ta korak in kaj so pri nas vzljubili,” je še napovedal Kocjančič.

Digitalna promocijska kampanja bo podprta z novimi fotografskimi in video vsebinami. V svet jo bodo ponesli z digitalnim oglaševanjem, osredotočili pa se bodo na ključna tržišča: Slovenijo, Italijo, Avstrijo, Nemško, Madžarsko in Poljsko.

Da je Istra nerazdružljiva in gostje ne poznajo občinskih meja, je poudarila tudi Mojca Vojska, direktorica Zavoda za mladino, kulturo in turizem Koper. “Korak naprej k še tesnejšemu povezovanju bo skupna strategija na področju turizma, k pripravi katere bomo pristopili že v letošnjem letu,” je še napovedala.


Najbolj brano