Marko Grgurovič: “Pri teh letih se ne morem upokojiti. Kaj bi pa počel?”

V družbi najbogatejših Slovencev se je letos znašel tudi 32-letni Koprčan Marko Grgurovič, lastnik podjetja Triternion, ki je aprila lani poslalo v igričarsko vesolje Igro Mordhau in zadelo v polno. V pičlem mesecu dni jo je kupilo več kot milijon uporabnikov, kar je Triternionu prineslo približno 20 milijonov evrov zaslužka.

Marko Grgurovič si želi, da bi njegovo podjetje Triternion, ki je 
doslej delovalo predvsem prek spletnega mreženja enajstih 
igričarskih mojstrov z vseh koncev sveta, pognalo korenine v 
Sloveniji. Foto: Tomaž Primožič/FPA
Marko Grgurovič si želi, da bi njegovo podjetje Triternion, ki je doslej delovalo predvsem prek spletnega mreženja enajstih igričarskih mojstrov z vseh koncev sveta, pognalo korenine v Sloveniji. Foto: Tomaž Primožič/FPA

KOPER > Revija Manager vrednost podjetja Triternion s sedežem v Kopru ocenjuje na 15 milijonov evrov, s čimer se Marko Grgurovič uvršča okoli 150. mesta letošnje lestvice, a kot eden izmed najzanimivejših novincev. Ocena je vsekakor nizka, pravi 32-letni Koprčan, a je ne namerava izpodbijati, saj se na tovrstne lestvice ne ozira preveč.

“Oni pač delajo svoje delo, mi delamo svojega,” skomigne z rameni.

Marko Grgurovič, lastnik podjetja Triternion

“Zame je pomembno predvsem to, da imam finančno svobodo, da mi ni treba skrbeti, da bi moral delati kaj drugega kot to, v čemer uživam.”

Denar mu pomeni ustvarjalno svobodo

Čeprav je uspeh prišel hitro in nenadejano, je do denarja ohranil trezen odnos.

“Zame je pomembno predvsem, da imam finančno svobodo, da mi ni treba skrbeti, da bi moral delati kaj drugega kot to, v čemer uživam. To je glavni pogoj, da v ekipi lahko delamo ustvarjalno. Vse, kar presega ta mejnik finančne svobode, pa ... iskreno povedano, ne vem, kaj početi s toliko denarja.”

(foto: Tomaž Primožič/FPA)

Večino zaslužka, ki ga je prinesla v srednji vek umeščena in dokaj krvava računalniška igra Mordhau, vlagajo v razvoj. “Kar, paradoksalno, na dolgi rok prinese še več denarja, a to ni naš cilj, želimo le še naprej početi to, kar radi počnemo,” pravi Grgurovič in dodaja: “Konec koncev se pri teh letih še ne morem upokojiti. Kaj bi pa počel?”

Išče nove sodelavce

Dobro mu kaže z doktorsko disertacijo iz teoretičnega računalništva na UP Famnit, ki jo v tem študijskem letu namerava končati. Z ekipo zunanjih sodelavcev igro Mordhau ves čas nadgrajujejo in jo prilagajajo za druge platforme, denimo za igralne konzole. Medtem se ozira po novih sodelavcih, saj želi, da podjetje, ki je doslej delovalo “on-line” s spletnim mreženjem narodnostno pisane druščine igričarskih mojstrov, požene (tudi fizične) korenine v Sloveniji. “Čeprav se morda čudno sliši, sem do nedavnega bil edini redno zaposleni v podjetju. Zdaj sva dva, v kratkem bomo štirje, želim pa si, da bi nam v Sloveniji uspelo oblikovati ekipo do dvajset ljudi. Kadra, ki ga iščemo, v Sloveniji sicer ni veliko.”


Najbolj brano