V Šempetru proizvajajo najlažji pogon za e-kolesa

V šempetrski družbi skupine Mahle so začeli s proizvodnjo novega pogonskega motorja X20 za e-kolesa. Prve pošiljke so bile že poslane strankam. Nov izdelek naj bi podjetju v naslednjih letih zagotovil rast prodaje v razponu nekaj deset milijonov evrov. Celoten sistem, vključno z baterijo in nadzorno enoto, tehta manj kot 3,2 kilograma. Gre za najlažjo pogonsko enoto za e-kolesa na trgu.

S prodajo novega  pogonskega sistema za e-kolesa naj bi družbi 
Mahle v prihodnjih letih zaslužili nekaj deset milijonov evrov. Foto: Mahle
S prodajo novega pogonskega sistema za e-kolesa naj bi družbi Mahle v prihodnjih letih zaslužili nekaj deset milijonov evrov. Foto: Mahle

ŠEMPETER PRI GORICI > Pogonski motor X20 je namenjen za vgradnjo na pesto zadnjega kolesa in je tako rekoč neviden. Kolesarju bo pomagal pri premagovanju grbin z izdatnimi 200W moči. Program pogonskega motorja X20 je bil industrializiran v šempetrskem podjetju, njegov razvoj pa je plod dela španskega sestrskega podjetja Mahle Smartbike Systems. Prvo pošiljko pogonskih motorjev za električna kolesa so že odpremili.

“Z našim pogonskim sistemom X20, ki se lahko namesti skorajda neopazno v okvir in stičišče, svojim strankam nudimo vrhunski izdelek, ki postavlja nove temelje v razmerju med močjo in težo,” je povedal Armin Messerer, podpredsednik za mehatroniko, ki je pri družbi Mahle odgovoren za divizijo E-Bike Drive Systems.

11

milijard evrov od prodaje je lani ustvarila družba Mahle

Trg e-koles raste in nudi nove priložnosti

Iz družbe Mahle so sporočili, da je ultralahek pogonski sistem X20 popolnoma prilagojen dizajnu gorskih, cestnih in urbanih e-koles. S sofisticiranim paketom senzorjev, ki merijo pospešek, hitrost, navor, temperaturo in hitrost poganjanja pedalov, motor X20 s pomočjo umetne inteligence prav tako nenehno prilagaja vožnjo osebi na sedežu.

Omogoča popolnoma prilagodljivo kolesarsko izkušnjo in naraven občutek poganjanja, podoben tistemu na konvencionalnih visokozmogljivih športnih kolesih. Trg e-koles nenehno raste, kar odpira nove prodajne priložnosti za razvojno in produkcijsko lokacijo družbe Mahle v Šempetru pri Gorici - tako za motor X20 kot tudi za pogone e-koles naslednje generacije.

3,2

kilograma je težak pogonski motor X20 in velja za najlažjo pogonsko enoto za e-kolesa na trgu

Šempeter je za Mahle zelo pomemben

Šempetrsko podjetje je del poslovne enote za elektroniko in mehatroniko družbe Mahle, ki je v letu 2021 dosegla 15-odstotno rast prodaje. Portfelj strank poslovne enote tehnološke skupine iz Stuttgarta pa trenutno vključuje približno 300 proizvajalcev.

Mahle Electric Drives Slovenija ima v skupini Mahle pomembno vlogo pri razvoju elektromobilnosti. Družba v Sloveniji je glavni razvojni in proizvodni center za električne pogonske sisteme, zato igra ključno vlogo pri preobrazbi družbe Mahle v enega vodilnih dobaviteljev komponent za e-mobilnost, so še sporočili iz družbe. Električni pogonski sistemi, izdelani v Šempetru, se uporabljajo pri hibridnih in električnih različicah logističnih vozil, dvokolesnikov in osebnih avtomobilov, po novem pa tudi za pogon električnih koles.

Armin Messerer

podpredsednik za mehatroniko v družbi Mahle

“Z našim pogonskim sistemom X20 strankam nudimo vrhunski izdelek, ki postavlja nove temelje v razmerju med močjo in težo.”

Družba Mahle, ki je vodilni mednarodni razvojni partner in dobavitelj za avtomobilsko industrijo, je lani ustvarila približno enajst milijard evrov od prodaje. Zaposluje 71.000 ljudi na 160 produkcijskih lokacijah in v dvanajstih velikih centrih za raziskave in razvoj v več kot 30 državah.


Najbolj brano