Postavljanje brvi je paša za oči

Gradbinci na nastajajoči brvi čez Sočo pri kajakaškem centru v teh dneh montirajo prekladno konstrukcijo, s čimer 120 metrov dolg in tri metre širok viseči most dobiva svojo podobo.

SOLKAN > Kot pravijo v Evropskem združenju za teritorialno sodelovanje GO, ki je nosilec naložbe, gre za tehnično zahteven projekt, tovrstnih brvi v Sloveniji namreč ni. Ob enakomerni porazdelitvi bo na njem lahko sočasno bilo kar tisoč ljudi.

Dolgo pričakovana brv, ki bo povezala oba bregova Soče in bo omogočila lažji dostop do kolesarske poti Solkan - Plave, bo zagotovo pritegnila množice pešcev in kolesarjev, čeprav jih verjetno tisoč naenkrat na njej res ne bo. Je pa gradnja atraktivna tudi za obiskovalce kajakaškega centra, ki si z zanimanjem ogledujejo dela.

1,4 milijona evrov vredno naložbo naj bi končali decembra, februarja naj bi bila v uporabi. S tem bo Solkan dobil svoje tromostovje, pri katerem ima vsak most svoj namen: brv za kolesarje in pešce se bo namreč pridružila cestnemu in železniškemu mostu. Kot zanimivost, vsak je bil zgrajen tudi v drugem obdobju in državi: prvi v Avstro-Ogrski, drugi v Jugoslaviji, tretji pa v Sloveniji oziroma EU.


Najbolj brano