Podjetje Intra Lighting zasuto z naročili

Podjetje Intra Lighting, ki sta ga pred 30 leti ustanovila Marino in Marjeta Furlan, je do danes zraslo v skupino s 380 zaposlenimi, ki arhitekturna svetila, svetlobne sisteme in pametne rešitve razsvetljave prodaja v 68 državah po svetu. V kratkem jih čaka naložba v selitev in širitev proizvodnje.

Podjetje Intra Lighting je s svojimi svetili in svetlobnimi sistemi 
opremilo tudi objekte družb Google, Facebook, Ferrari, Microsoft 
... Foto: LEO CAHARIJA
Podjetje Intra Lighting je s svojimi svetili in svetlobnimi sistemi opremilo tudi objekte družb Google, Facebook, Ferrari, Microsoft ... Foto: LEO CAHARIJA

ŠEMPETER PRI GORICI > “Mislim, da smo predvsem zanesljivi in kredibilni, da imamo kar inovativne pristope pri razvijanju razsvetljave, da damo veliko na dizajn in da smo začeli tudi na področju marketinga delati dobro,” je o glavnih konkurenčnih prednostih povedal predsednik družbe Intra Lighting Marino Furlan. Kot edini recept za uspeh pa je izpostavil trdo delo.

Intra Lighting je danes skupina s petimi odvisnimi družbami. Trenutno približno 40 odstotkov prodaje ustvarijo prek lastnih podjetij, preostalo pa prek distributerjev in predstavništev. A stremijo k temu, da bi več kot polovico posla opravili sami. Že v kratkem bodo svoje podjetje odprli v ZDA, prihodnje leto tudi v Italiji in najverjetneje še v Španiji.

Podjetje Intra Lighting je s svojimi svetili in svetlobnimi sistemi opremilo tudi objekte družb Google, Facebook, Ferrari, Microsoft ...

Zanesljivost, inovativnost, dober dizajn in marketing ter trdo in timsko delo so po mnenju Marina Furlana glavna prednost Intra Lightinga in recept za uspeh.

Opremili so objekte Microsofta, Ferrarija ...

S svojimi svetili, svetlobnimi sistemi oziroma pametnimi rešitvami razsvetljave so opremili že velike objekte uglednih investitorjev, kot so Microsoft, Google, Ferrari, Facebook ... Trenutno opremljajo najnovejše nakupovalno središče v Beogradu, pa tudi v Riadu in Dubaju.

“Vedno izhajamo iz potreb ljudi in jim skušamo ponuditi neko novo rešitev, predvsem oblikovno in funkcionalno, seveda pa pazimo tudi na varčevanje z energijo, prijaznost do okolja in podobno,“ je povedal Furlan. Vse bolj razmišljajo o tem, da bi razvijali svetila, s katerimi bi se uporabnik lahko “pogovarjal”; da bi torej svetila razumela misli in navade uporabnika in temu primerno prilagajala svetlobo. “Vse gre v to smer, pametna tehnologija, umetna inteligenca, na vseh področjih, v avtomobilih, hladilnikih, seveda pa tudi pri lučeh,” je še razložil.

Po letu 2017, ko so beležili veliko rast, je bilo tudi lansko leto za Intra Lighting izjemno, saj je imela matična družba za 31,5 milijona evrov prihodkov in 3,1 milijona evrov dobička, skupina pa približno 38,5 milijonov evrov prihodkov. Letos beležijo približno sedemodstotno rast in pričakujejo dobiček na podobni ravni kot lani.

“Ohlajanja gospodarstva ne čutimo. Poslovanje nam začuda še vedno raste, slišim pa od drugih proizvajalcev, da so že kar občutljivi na to. Sami imamo celo hudo velika naročila, da jih bomo do konca leta težko realizirali, kar je super,” je povedal in dodal, da bodo seveda naredili vse, da bodo izpolnili, kar so obljubili.

Z zagotavljanjem ustreznega kadra nimajo večjih težav, pa čeprav je, tako kot povsod, kvalificirane kadre v tehniki težko dobiti. Zato v podjetju še posebej skrbijo zanje, veliko pozornosti pa tudi sami posvečajo (do)izobraževanju v podjetju in izven njega.

Pred naložbo v novo tehnologijo in prostore

Intra lighting je tudi pred veliko naložbo. Proizvodnjo bodo iz Mirna preselili v Šempeter. Že pred časom so oddali zavezujočo ponudbo za odkup objekta nekdanje tovarne Cimos, kjer je danes Športni center Hit. Če do konca novembra ne bo odgovora, bodo šli v lastno gradnjo, saj imajo ob upravni stavbi, kjer so tudi skladišča, dovolj veliko zemljišče. V tem primeru bi podrli dobro tretjino obstoječega, 9000 kvadratnih metrov velikega objekta, da bi zgradili 11.500 kvadratnih metrov novih pokritih površin. Prostore v Mirnu pa prodajajo.

“V Mirnu se nimamo več kam širiti. Ne gre pa samo za večje prostore, ampak potrebujemo tudi novo tehnologijo,“ je še pojasnil prvi mož družbe Intra Lighting. Za svoje izdelke in poslovne rezultate so prejeli že številna priznanja in nagrade, nameravajo pa tudi v prihodnje še bolj krepiti blagovno znamko, kar omogoča dodano vrednost in prepoznavnost. Ciljajo predvsem na kupce, ki imajo radi lepe in kakovostne izdelke. Tisti, ki gledajo samo na ceno, jih ne zanimajo.


Najbolj brano