Največja Hitova naložba v zadnjem desetletju

Prenovljeni igralniško-zabaviščni center Korona, za katerega so v Hitu namenili 8,3 milijona evrov, je pomembna pridobitev za turizem v Zgornjesavski dolini. Gostom po novem ponuja 19 igralnih miz in 409 igralnih avtomatov, prenovljene hotelske kapacitete in še kaj.

Prenovljena Korona ima več igralniških kapacitet, boljšo hotelsko 
ponudbo. Za Hit predstavlja vstopno točko za avstrijski trg. Foto: Hit
Prenovljena Korona ima več igralniških kapacitet, boljšo hotelsko ponudbo. Za Hit predstavlja vstopno točko za avstrijski trg. Foto: Hit

KRANJSKA GORA > V družbi Hit so se za naložbo v prenovo centra Korona, ki je sicer svoja vrata kot Hit Casino Kranjska Gora odprl že decembra 1991, odločili v skladu z destinacijskimi razvojnimi smernicami, saj skupina Hit v Kranjski Gori deluje kot pomemben dejavnik soustvarjanja turističnega utripa in kot največji zaposlovalec na področju turizma s skupaj 400 zaposlenimi. 161 jih je redno zaposlenih v Koroni.

“Skupna vrednost investicije v prenovo igralniško-zabaviščnega centra Korona znaša 8,3 milijona evrov, predvidena navadna doba vračanja investicije bo trajala sedem let,” je povedal predsednik Hitove uprave Janez Mlakar.

5,7

milijona gostov je Korono obiskalo od odprtja leta 1991

Korona v novi preobleki

Z gradbenimi deli so pričeli poleti 2017. Zgradili so nov del igralnice in prenovili obstoječe igralniške kapacitete. Osvežili so tudi podobo prireditvene dvorane Teater, ki sprejme 450 gostov, za poslovne sestanke pa je v prvem nadstropju centra na voljo tudi manjša sejna soba.

Prenova hotela omogoča repozicioniranje Korone v resort, so sporočili iz Hita in dodali, da hotel Korona zdaj nudi namestitvene kapacitete kategorije štirih zvezdic za 60 gostov oziroma 24 sob in šest apartmajev. Nova kuhinja zagotavlja vrhunsko ponudbo a la carte restavracije Montana in samopostrežne restavracije Garden. Ob restavraciji je svoj prostor dobila tudi nova kavarna s panoramsko zunanjo teraso. Ponudbo hotela dopolnjuje tudi manjši center dobrega počutja.

Vstopna točka za avstrijski trg

Igralniško-zabaviščni center Korona predstavlja poleg centra Mond v Šentilju za Hit vstopno točko za avstrijski trg in je zato za družbo strateškega pomena. Od odprtja leta 1991 je Korono obiskalo že več kot 5,7 milijona gostov iz več kot 160 držav, med katerimi prednjačijo Avstrijci (47 odstotkov) in Italijani (33 odstotkov), sledijo Slovenci (14 odstotkov) in ostali.

“Igralniški gostje za destinacijo Kranjska Gora predstavljajo pomemben vse-sezonski turistični segment, Korona pa je zelo dober primer, kako povezati igralniško in turistično destinacijsko ponudbo,” je še povedal predsednik Hitove uprave.

Skupina Hit je v prvih osmih mesecih letošnjega leta v namestitvenih kapacitetah v Kranjski Gori (Hit Alpinea, hotel Špik, hotel Korona) ustvarila več kot 230.000 nočitev, kar je kljub okrnjenemu poslovanju hotela Korona za dobrih pet odstotkov več od primerljivega obdobja v lanskem letu.


Najbolj brano