Noge med vožnjo ne sodijo na armaturno ploščo

Natanko to se je zgodilo neki Britanki, ki se te nevarnosti ni dovolj dobro zavedala. Rentgenska slika njenih poškodb bi morala biti zadostno opozorilo, da držimo med vožnjo noge tam, kamor sodijo - na tleh.

Okrevanje takšne poškodbe bo dolgotrajno, posledice pa bo 
ženska čutila vse življenje. Foto: Dyfed-Powys Police
Okrevanje takšne poškodbe bo dolgotrajno, posledice pa bo ženska čutila vse življenje. Foto: Dyfed-Powys Police

Na priloženi fotografiji so zelo nazorne poškodbe ženske, ki je v trenutku nesreče držala noge na armaturni plošči. Poškodbe so bile hude: zlomljena stegnenica in kolk, drugi kolk močno izpahnjen. Žensko čaka dolgotrajno zdravljenje in okrevanje, sooča pa se tudi s tveganjem, da okrevanje morda ne bo popolno in njeno življenje ne bo več takšno, kot je bilo.

Podobno je tragična usoda doletela tudi Američanko Audro Tatum leta 2015, ko je v manjši nesreči utrpela trajne poškodbe. Vsi ostali potniki so jo odnesli le z odrgninami in manjšimi poškodbami, Audra pa je držala noge na armaturni plošči.

Ko se je sprožila varnostna blazina, ji je stopalo z močno silo potisnilo v obraz in ji zlomilo nos, stegnenico ter gleženj na štirih mestih. Varnostne blazine se sprožijo s hitrostjo med 160 in 320 km/h, kar je podatek, ki bi nas moral odvrniti od polaganja kakršnekoli ovire na ta predel, pa naj bodo to noge ali karkoli drugega.

Za svojo varnost kot sopotniki torej najbolje poskrbimo s tem, da smo pripeti z varnostnim pasom, pravilno sedimo na sedežu in držimo noge na tleh.


Najbolj brano