Zaradi velikega povpraševanja zagrebški Vinocom v dveh delih

V kultnem hotelu Esplanade blizu glavnega zagrebškega kolodvora, je prof. Ivan Dropuljić že petnajstič zapored organiziral Vinocom,

ZAGREB > enega največjih in najbolj priljubljenih hrvaških vinskih dogodkov. Zaradi velikanskega zanimanja vinarjev in prostorske stiske je prvi Vinocom po epidemiji potekal v dveh delih: prva polovica razstavljalcev se je predstavila v petek in soboto, druga pa v nedeljo in ponedeljek. Sejem je bil izvrstna priložnost za prerez hrvaškega vinskega profila, za spoznavanje vin iz avtohtonih sort, ki jih tudi pri južnih sosedih postavljajo vse bolj v ospredje, pa tudi za srečanje z vini Srbije in Severne Makedonije. Seveda niso manjkali niti slovenski vinarji. V Zagrebu so bili tako tisti, ki so utrjevali tržne pozicije, denimo Vinakoper in Ščurek, kot tisti, ki so iskali nove priložnosti, med drugimi Moro in Mavrič iz Brd (na fotografiji so z leve Damjan Jakončič in Petra Rebol ter Danilo Mavrič). Vinocom je zlasti v soboto pokal po šivih, tako kot domala vsa hrvaška prestolnica, kjer se je minuli konec tedna začel zagrebški Advent. Z njim se želijo vrniti na zemljevid najbolje obiskanih božičnih sejmov. Veliko pozornost namenjajo kulinarični ponudbi, saj so k sodelovanju uspeli pritegniti tudi nekatere zvezdnike, denimo Denija Srdoča z Reke, ki si je v Kvarneru prikuhal že dve michelinki, prvo v Draga di Lovrana in drugo, aktualno, v reškem Hiltonu.


Najbolj brano