Zakaj kupovati trgovske blagovne znamke?

Najvišja kakovost po nizki ceni je vodilo, ki se ga pri nakupovanju drži večina. Trgovske blagovne znamke prepričajo s svojo ceno, po izdelke pa se radi vračamo le, če smo z njimi tudi zadovoljni. Tu so trije razlogi, zakaj je nakup izdelkov lastnih blagovnih znamk v trgovinah HOFER dobra izbira.

1. Pestra ponudba izdelkov, potrjeno zadovoljstvo

Kupci so v trgovinah HOFER po Sloveniji s pogostimi nakupi izdelkov lastnih blagovnih znamk pokazali, da te predstavljajo ključno prednost obstoječe ponudbe. Zato so si pri HOFERju širitev slednjih zadali kot usmeritev za prihodnost. Izbira izdelkov lastnih blagovnih znamk je vse širša in trenutno obsega 3000 izdelkov, kar je več kot 80 odstotkov stalne ponudbe.

Najdemo jih pod različnimi imeni. Linija Natur aktiv obsega pestro izbiro BIO izdelkov, Ombia predstavlja linijo kozmetičnih izdelkov in izdelkov za nego telesa, tukaj pa so še znamke Okus podeželja, Happy Fruits, Almare, Sunsnacks in številne druge. Na slovenskem trgu med posebej priljubljene spadajo lastne blagovne znamke čokolad, ki so v času prisotnosti trgovin HOFER pri nas prepričale s svojo kakovostjo in pestro ponudbo okusov. Znamke Choceur, Moser Roth in Bella nosijo certifikata »UTZ Certified cocoa« in »Fairtrade cocoa program«, ki zagotavljata pridelavo kakava z mislijo na okolje in na pridelovalce, okus mlečne čokolade znamke Riquet pa potrjuje tudi prvo mesto v kategoriji lastnih blagovnih znamk na senzoričnem preverjanju Gusto.

2. Večkrat preverjena kakovost izdelkov

Da je kakovost izdelkov lastnih blagovnih znamk v trgovinah nesporna, pri HOFERju izdelke pred uvrstitvijo na police raje kot enkrat preverijo dvakrat ali trikrat. Kakovost najprej preverijo pri dobaviteljih, s katerimi sodelujejo. Ti morajo skladnost svojih izdelkov dokazati s potrdilom o primernosti izdelka za prodajo, ustrezno certificirani pa morajo biti tudi njihovi proizvodni obrati.

Kakovost nato preverijo še sami, saj imajo za zagotavljanje najvišjih standardov vzpostavljen strog notranji nadzor preverjanja kakovosti in sledljivosti. Tako za živila kot za neživilske izdelke so določili lastne standarde kakovosti, ki pogosto močno presegajo zakonske zahteve. Takoj po dobavi izdelka interni oddelek za zagotavljanje kakovosti odvzame naključne vzorce ter preveri njihovo kakovost in skladnost, kar ponovi večkrat letno. Na policah se tako znajdejo zgolj tisti izdelki, ki ustrezajo visokim standardom, internim predpisom in obstoječi evropski zakonodaji.

3. Vedno ugodna cena

Lastna blagovna znamka poleg popolnega nadzora nad kakovostjo surovin in končnega izdelka zagotavlja tudi, da so izdelki na voljo po vedno ugodni ceni. To jim omogoča diskontni model poslovanja z optimizacijo procesov in osredotočanjem na bistvo. Sem spadajo enak nabor izdelkov v vseh trgovinah, enak delovni proces, optimizacija temperature, zelena energija, ogrevanje z biomaso, varčna LED svetila in optimizacija transportnih poti. S tem ustvarijo prihranke, ki jih kupci občutijo v obliki vedno nizke HOFER cene. Ta je na voljo brez kartic zvestobe ali zbiranja točk.


Najbolj brano