Gradimo na vzajemnem zaupanju

Bančni opravki, kot so plačevanje položnic, dvig ali polog gotovine, preverjanje stanja na osebnem računu, sodijo v posameznikov vsakdan, zato je pomembno, da je banka dostopna praktično na vsakem koraku. Čeprav število strank, ki za opravljanje bančnih poslov uporabljajo digitalne poti, narašča, v Novi KBM opažajo, da stranke še zmeraj potrebujejo tudi fizični stik s svojo banko.

Andraž Fakuč, direktor Podružnice zahodna regija  Foto: Ĺ˝iga Intihar
Andraž Fakuč, direktor Podružnice zahodna regija  Foto: Ĺ˝iga Intihar

Pogovarjali smo se z direktorjem Podružnice zahodna regija Andražem Fakučem, ki poudarja, da je kljub možnosti opravljanja domala vseh bančnih storitev na daljavo, obisk banke še zmeraj pomemben za veliko število strank.

Kako pomembna je poslovalnica banke danes za stranko?

“Pri zahtevnejših bančnih poslih ugotavljamo, da stranke potrebujejo stik z banko, zato smo ponosni, da je našim strankam na Primorskem na voljo kar deset poslovalnic in tri specializirana bančna okenca, ki se nahajajo v pomembnejših središčih te regije. Nova KBM je tako najbolj dostopna banka tudi na tem koncu države. Poslovalnice so strankam na voljo v Novi Gorici, Dobrovem v Brdih, Šempetru, Ajdovščini, Idriji, Tolminu, Kobaridu, Kopru, Izoli in Sežani. Vse poslovalnice so prostor, kjer uspešno iščemo rešitve za vse izzive, s katerimi se soočajo stranke. Urejene so v skladu s smernicami sodobnega bančništva, omogočajo diskretnost obravnave strank. V Novi KBM na prvo mesto postavljamo zaupanje med banko in stranko, zato je prav, da to odražajo tudi naši poslovni prostori. Za učinkovito opravljanje bančnih storitev in zadovoljstvo strank skrbijo naši bančni strokovnjaki, ki imajo ogromno izkušenj in znanja, kar stranke prepoznavajo in cenijo.”

Katere storitve lahko stranke opravijo v poslovalnicah?

“V naših poslovalnicah smo, podobno kot po vsej Sloveniji, strankam na voljo za vse bančne storitve. Med gotovinskimi storitvami prevladujeta dvig ali polog gotovine in plačevanje položnic, med negotovinskimi pa prenos sredstev med računi stranke, oddaja vloge za izdajo bančnih kartic, vloge za podaljšanje limita na računu, sklepanje potrošniškega kredita Naprej ali stanovanjskega kredita, sprememba pooblaščene osebe za strankine osebne račune, odpiranje novih računov, sklepanje Paketa Komplet ali Paketa Premium, urejanje spremembe limitov, vezava depozitov ter sklepanje varčevanj, zavarovanj in naložb v vzajemne sklade. Na voljo smo jim tudi za odpiranje trgovalnih računov in z njimi povezano oddajo naročil, odpiramo pa tudi vloge za investiranje, opažamo namreč, da se interes za investiranje v vzajemne sklade med strankami povečuje.”

Na Primorskem pa so na voljo tudi tri specializirana bančna okenca. Kaj lahko stranka opravi na takšnem okencu?

“Stranke Nove KBM lahko na specializiranem bančnem okencu (SBO), ki se nahaja v Vipavi ter na pošti v Postojni in Mirnu, opravljajo praktično enake negotovinske bančne storitve kot v poslovalnici. Pravzaprav bi lahko SBO poimenovali tudi poslovalnica v malem, saj so na pošti strankam Nove KBM na voljo tudi gotovinske storitve. Te lahko opravijo na običajnem poštnem okencu, ki se zmeraj nahaja v neposredni bližini, praktično v istem prostoru.”

S kakšnimi izzivi strank se najpogosteje srečujete v poslovalnicah?

“Pogosto se srečujemo s strankami, ki potrebujejo sredstva za manjše investicije, na primer za nakup novega pohištva ali manjšo adaptacijo. V takšnih primerih je rešitev potrošniški kredit Naprej, s katerim lahko stranka najame do 30.000 € z dobo odplačevanja največ 7 let. Ponudba velja tudi za stranke drugih bank. Ponujamo ugodne obrestne mere in kreditne pogoje, do 31.12.2022 pa tudi posebno ponudbo, po kateri kredit odobrimo brez stroškov odobritve.”

Podatki kažejo, da se stranke vse pogosteje odločajo za paketne storitve. Zaznavate to tudi na Novi KBM?

“Res je, med našimi strankami je najbolj priljubljen Paket Komplet, ki je izbira že več kot 190 tisoč zadovoljnih strank, povezuje pa bančne storitve, ki jih stranke najpogosteje uporabljajo v vsakodnevnem poslovanju. Te so: osebni račun in obveščanje o poslovanju na računu, uporaba najboljše spletne in mobilne banke, odobritev izrednega limita na osebnem računu do 8.500 € brez stroškov odobritve, pa tudi nižjo obrestno mero pri najemu stanovanjskega kredita, uporabo mobilne denarnice mDenarnic@ in Flika. Imetniki Paketa Komplet prejmejo tudi debetno kartico Visa Nove KBM, z njo pa številne ugodnosti pri izbranih partnerjih banke pri plačevanju s to kartico. Vsem novim strankam, ki bodo Paket Komplet sklenile v poslovalnici ali na pošti, bo Nova KBM omogočila 3-mesečno brezplačno vodenje paketa. Stranke vabimo, da nas obiščejo v poslovalnicah in SBO-jih, saj verjamemo, da je osebni stik pri urejanju finančnih zadev še zmeraj izjemno pomemben.”


Najbolj brano