Adria tuja, težave slovenske

Ste v zadnjih dneh ostali na tleh, čeprav ste imeli vplačane letalske vozovnice za polete z Adrio Airways in po možnosti dogovorjene obveznosti v drugih državah? Ali pa ste se nameravali iz drugih držav vrniti domov, kjer ste prav tako imeli svoje načrte? Da ne govorimo o vseh potnikih, ki so vozovnice kupili s povsem turističnimi načrti, da bi obiskali naše kraje ali odleteli v tujino. Ker je letalski promet najhitrejša in pogosto tudi najbolj udobna povezava med kraji, ki presegajo nekaj sto kilometrske razdalje.

Na račun poletov in odpadlih letov Adrie je bilo v zadnjem času veliko pritožb, od neustrezne postrežbe in “sumljivih” sendvičev do nenapovedanih ovinkov, ki so čas potovanja podaljševali za nekaj ur ali celo kakšen dan.

Ne najbolj posrečenih prodaj slovenskih družb tujcem bi v zadnjem desetletju ali dveh lahko našteli kar precej.

Ali zadnja dogajanja, prepoved letenja s strani javne agencije za civilno letalstvo za letali, ki ju je Adria najemala od Trident Aviation Leasing Service, pomenijo začetek konca letalske družbe? Spomnimo: ta ima sicer svoje korenine v jugoslovanskem času, vendar že dobra tri leta ni več slovenska. Torej - posledično - ni več problem slovenske države, čeprav temni madeži padajo na Slovenijo. In sprožajo vse več vprašanj, ali je bila prodaja Adrie Airways nemškemu skladu 4K Investments dovolj premišljena odločitev. Ne edina, da ne bo pomote. Ne najbolj posrečenih prodaj slovenskih družb tujcem bi v zadnjem desetletju ali dveh lahko našteli kar precej.

Čeprav sta Sindikat prometnih pilotov Slovenije in vodstvo Adrie Airways prav ta teden podpisala novo kolektivno pogodbo, iz družbe pa so po podpisu sporočili, da to pomeni umiritev delovnih razmer in osredotočenost na stabilnost poslovanja, se to (še) ni zgodilo. Drži, poslovanje družbe in njene težave so ena plat zgodbe, ki lahko zelo vpliva na njen ugled (in tudi na ugled letalskega prometa v Sloveniji). Druga pa je plat, ki jo občutijo uporabniki.

Pritožbe in čakanje na morebitne odškodnine, ki niso stvar dneva ali dveh, pomenijo porušeno zaupanje, slabo voljo in poslovno ali osebno škodo za vsakega posameznika, ki je iz kakršnegakoli razloga nameraval nekam z letalom. V letu 2021 bo Slovenija predsedovala Svetu EU. Se je kdo vprašal, kako bi na to vplival morebitni stečaj “našega” letalskega prevoznika?


Preberite še


Najbolj brano