Za družine gre!

Zafira je precej dobro prodajana rešitev za skupni imenovalec vseh težav družinskih mater in očetov, ko je govora o prostoru, predalčkih za drobnarije, prilagodljivih sedežih in skrbi, kam s kolesi. Testirali smo precej dobro opremljeno različico s paketom innovation.

Zafira je po novem bolj podobna astri.
Zafira je po novem bolj podobna astri. 

Zafira je sredi prejšnjega leta doživela zadnjo prenovo, in sicer jo je doletelo oblikovno poenotenje z astro. Namenili so ji tudi napredne LED žaromete, notranjost pa dobro preoblikovali z vgraditvijo najnovejšega informacijsko-razvedrilnega vmesnika opel IntelliLink. Zafira ostaja prostoren in zelo prilagodljiv avto: poleg bogato odmerjene količine prostora za voznika in sovoznika so v drugi vrsti na razpolago trije posamični, vzdolžno pomični in zložljivi sedeži. Ko nista v uporabi, se v prtljažnem dnu skrivata še dva posamezna sedeža, ki sta po uporabnosti bolj za silo. Veliko bolje se da izrabiti 710 prtljažnih litrov, številka pa ob zloženi drugi vrsti sedežev poskoči na 1860 litrov.

Lahko je tudi (presenetljivo) dinamična

Testno zafiro je poganjal 1,6-litrski turbodizel s 136 “konji”, ki glede na velikost avtomobila ne deluje ravno smiselna motorizacija. A je motor dober: pri nižjih vrtljajih ga izda manjša turboluknja, pozneje potegne precej enakomerno. Tako bo mogoče malce več dela z menjalnikom, ki pa je natančen in nezahteven za pretikanje. Motor je tudi tih in uglajen, s precej nežno nogo pa ga zlahka ohranjamo pri porabi šest do sedem litrov na 100 prevoženih kilometrov.

Ne samo potnikom, zafira želi biti všeč tudi voznikom. Pri Oplu so se precej športno lotili podvozja in volanskega mehanizma. Glede na velikost je presenetljivo, da zafiri dinamična vožnja odlično pristaja. Tudi nagibanja v ovinkih je, glede na to, da gre vendarle za družinski enoprostorec, malo. Innovation pomeni bogato serijsko opremo najdražji na seznamu doplačilne opreme pri testni zafiri pa je paket Park & Go (1250 evrov), ki prinaša parkirna tipala, vzvratno kamero in sistem IntelliLink. Vse to za slabih 30 tisočakov, kar je ugodna cena.

Komu je namenjena?

Ugibanj ni veliko. Zafiro bo kupil nekdo, ki potrebuje veliko prostora, hkrati pa je obvladljiv in lepo vozen avtomobil. Zafira zlahka požre dva otroška vozička, zadaj dve kolesi, vmes tri otroške sedeže, spredaj dva starša, če je treba, pa še dva sosedova mulca.


Najbolj brano