Prvi premijski poltovornjak

Tudi slovenskim voznikom je na voljo mercedesov premijski poltovornjak, ki so ga v Stuttgartu krstili za razred X. Osnova je nissanova navara.

Tak poltovornjak je mogoče voziti tudi v belih rokavicah …
Tak poltovornjak je mogoče voziti tudi v belih rokavicah … 

Različici, ki bo nosila trikrako zvezdo na maski in zadku so namenili precej mercedesovsko obarvanih osvežitev. Največ sprememb je sicer na sprednjem delu karoserije, po Mercedesovo pa je urejena tudi notranjost z velikim, iz armaturne plošče štrlečim zaslonom infozabavnega sistema. Nemci so se potrudili primerno izbrati tudi material za prevleke armaturne plošče, notranjih delov vrat in sedežev.

Razred X je tako zdaj edini premijski poltovornjak, ki ponuja kar precejšnjo izbiro dodatkov, kakršni so pač običajni za te vrste ponudbo. V osnovni liniji opreme z oznako pure je vsega sicer manj, a precej bolj bogata oprema pride do izraza pri linijah progressive in power. Dodatno k tem linijam si je mogoče izbrati še številne dodatke; nekateri so zbrani v posebnih paketih (plus, komfortni, style), na voljo pa je tudi posebej za razred X razvita nadgradnja tovornega dela na zadku.

Na začetku prodaje sta na voljo dva različna motorja z oznakama X 220 D in X 250 D. Pri obeh gre za Nissanov turbodizelski pogonski stroj s prostornino 2,3 litra, zmogljivosti so različne; pri manjšem je na voljo 163, pri večjem 190 “konj”, z največjim navorom 403 oziroma 430 Nm. Prvi bo na voljo zgolj z ročnim šeststopenjskim, drugi omogoča tudi izbiro sedemstopenjskega samodejnega menjalnika. Na izbiro je tudi priklopljiv štirikolesni pogon. V drugi polovici leta bo pod oznako X 350 D na trg prispela različica z veliko več Mercedesovih mehanskih dodatkov, torej s šestvaljnim turbodizlom, samodejnim menjalnikom 7G-tronic plus in stalnim štirikolesnim pogonom. Ta bo imel 258 “konj” ter 550 Nm navora. Uporabniki drugih Mercedesov ga poznajo iz različnih izvedenk v modelih razreda E ali GLE, pa tudi G.

Mercedes X 220 D pure stane 36.130, X 250 D pure pa 41.630 evrov. Za opremo progressive je treba doplačati 4038 evrov, doplačilo za power pa je 9260 evrov.


Najbolj brano