Pot v x ...

Tako nekako se glasi znana pesem skupine Siddharta in morda so jo poslušali tudi oplovi strategi pri snovanju nove družine, ki pod črko x združuje večje in manjše križance. Mokka x je zaenkrat nekje na sredini.

Mokka je dobila še eno črko in lepšo zunanjo podobo.
Mokka je dobila še eno črko in lepšo zunanjo podobo. 

Pri prenovljeni mokki pa ni nova le dodatna črka, ampak jo krasijo značilno oblikovane luči z vgrajeno LED dnevno osvetlitvijo. Vse skupaj pa, najbrž zaradi višine avtomobila, deluje nekoliko čokato. Tudi v notranjosti je podobnost z večino oplov neizbežna. V notranjosti je na novo zasnovana armaturna plošča, ki spominja na tisto iz astre. Sredinska konzola ima zdaj veliko manj gumbov, ki jih je nadomestil velik osrednji zaslon na dotik. Preko njega lahko dostopate do navigacije, medijev ter nastavitev vozila. Če vam uspe vmesnik povezati z Apple Car Play pa le-ta deluje kot preslikava vašega mobilnega telefona. Všečkam.

Nadgradnja dobrega

Glede dimenzij je mokka kljub dodanemu X ostala skoraj enaka. Spredaj bosta voznik in sovoznik uživala na ergonomskih sedežih. Nekoliko manj je prostora na zadnji sedežni klopi, ki je za tri odrasle nekoliko preveč utesnjena. Morda še najmanj prostoren je prtljažnik, a to moramo vedeti že, ko se odločamo za nakup. Mokka sicer omogoča zlaganje sedežne klopi, pri tem nastane tudi razmeroma ravna in velika nakladalna površina.

Med uporabno opremo, ki jo je premogla testna mokka, je vsekakor 230-voltna električna vtičnica na zadnjem delu sredinskega grebena, ki z največjo dovoljeno močjo 150 vatov zlahka napaja prenosni računalnik ali kakšno igralno napravo. Primerno za tiste, ki na poti tudi delate ali pa hočete le zamotiti otroke ...

Pohvalo si zasluži 1,4-litrski motor. V mokki X ima malenkost spremenjeno konfiguracijo, zato posledično razvije 103 kW (140 KM). Kljub temu poraba goriva ostaja dizelsko konkurenčna, saj se giblje med šest in sedem litri na 100 prevoženih kilometrov. Šeststopenjski ročni menjalnik omogoča usklajeno delovanje motorja in pogona pri vseh hitrostih. Za vsakdanje potrebe povsem zadostuje pogon na prednji kolesni par. Dobra je tudi vodljivost in udobna vožnja.

Komu je namenjena?

Če si radi prepevate Siddhartine pesmi, hkrati pa niste pozabili tiste znane “ob bistrem potočku je mlin”, potem ste pravi kandidat za ta avto. Zadovoljni bodo vsi, ki iščejo praktičen, malce višji avto, ki poleg osnovne funkcije prevažanja nudi tudi malce veselja v vožnji.


Najbolj brano