Nova legenda je že razprodana
Zanimivosti
20. 09. 2018, 15.29
, posodobljeno: 10. 10. 2018, 15.53
Štiri primerke naslednika legendarnega Mercedesovega G razreda so si za zdaj uspeli priboriti slovenski uvozniki in vsi štirje so že v garažah srečnih in premožnih lastnikov. Oblikovno nadaljuje tradicijo modela, ki je na cestah vztrajal vse od leta 1979.
Nova generacija ohranja škatlasto obliko, kar je nekakšen zaščitni znak tega modela, a kljub temu je ekipa Roberta Lešnika uspela oblikovno prenoviti tako rekoč celotno zunanjo podobo vozila. No, v primerjavi s prejšnjim modelom je enakih le nekaj komponent. Kljuke, tečaji vrat, rezervna guma, značilen zvok zapiranja vrat in smerniki, ki se v primeru trčenja poglobijo in povzročijo pešcu manj poškodb.
Enaki po svoje ostajajo tudi okrogli žarometi, a ne njihova vsebina, ki ima po novem led dnevne luči in možnost doplačila za prilagodljivo multibeam led tehnologijo, kot jo ima razred S. Veliki G je za 53 milimetrov daljši in za 64 milimetrov širši, kar posledično pomeni več prostora v notranjosti. Za boljši pregled nad vozilom pri terenski vožnji skrbi paket kamer, ki zagotavljajo 360-stopinjski pogled, odmik karoserije od tal znaša 24,1 centimetra, bočni nagib gre do največ 35 stopinj, medtem ko je brodenje v vodi ali po blatu možno do višine 70 centimetrov.
Poglavje zase je različica AMG, kateri so pod sprednji pokrov vgradili preverjen 4.0-litrski V8 motor s 430 kW (577 KM), kar je le deset kilovatov več kot pri predhodniku. Zato ne preseneča, da se do stotice odrine v 4,4 sekunde. Na izbiro je na voljo tudi verzija G500 s 310 kilovati moči in prav tako z devetstopenjskim samodejnim menjalnikom.
V začetku leta 2019 bo na voljo G350d z novim vrstnim šestvaljnikom z 210 kW, konec 2020 pa na trg prihaja še G400d. Cena najhitrejšega G63 AMG znaša 216.000 evrov, cena G500 pa je 149.500 evrov.