Nova legenda je že razprodana

Štiri primerke naslednika legendarnega Mercedesovega G razreda so si za zdaj uspeli priboriti slovenski uvozniki in vsi štirje so že v garažah srečnih in premožnih lastnikov. Oblikovno nadaljuje tradicijo modela, ki je na cestah vztrajal vse od leta 1979.

Oblika vozila kaže, da je Robertu Lešniku  ponovno uspelo.
Oblika vozila kaže, da je Robertu Lešniku ponovno uspelo.  

Nova generacija ohranja škatlasto obliko, kar je nekakšen zaščitni znak tega modela, a kljub temu je ekipa Roberta Lešnika uspela oblikovno prenoviti tako rekoč celotno zunanjo podobo vozila. No, v primerjavi s prejšnjim modelom je enakih le nekaj komponent. Kljuke, tečaji vrat, rezervna guma, značilen zvok zapiranja vrat in smerniki, ki se v primeru trčenja poglobijo in povzročijo pešcu manj poškodb.

Enaki po svoje ostajajo tudi okrogli žarometi, a ne njihova vsebina, ki ima po novem led dnevne luči in možnost doplačila za prilagodljivo multibeam led tehnologijo, kot jo ima razred S. Veliki G je za 53 milimetrov daljši in za 64 milimetrov širši, kar posledično pomeni več prostora v notranjosti. Za boljši pregled nad vozilom pri terenski vožnji skrbi paket kamer, ki zagotavljajo 360-stopinjski pogled, odmik karoserije od tal znaša 24,1 centimetra, bočni nagib gre do največ 35 stopinj, medtem ko je brodenje v vodi ali po blatu možno do višine 70 centimetrov.

Poglavje zase je različica AMG, kateri so pod sprednji pokrov vgradili preverjen 4.0-litrski V8 motor s 430 kW (577 KM), kar je le deset kilovatov več kot pri predhodniku. Zato ne preseneča, da se do stotice odrine v 4,4 sekunde. Na izbiro je na voljo tudi verzija G500 s 310 kilovati moči in prav tako z devetstopenjskim samodejnim menjalnikom.

V začetku leta 2019 bo na voljo G350d z novim vrstnim šestvaljnikom z 210 kW, konec 2020 pa na trg prihaja še G400d. Cena najhitrejšega G63 AMG znaša 216.000 evrov, cena G500 pa je 149.500 evrov.


Najbolj brano