Facebook želi z resničnostnimi oddajami pritegniti več gledalcev

Podjetje Facebook namerava oživeti uspešno resničnostno oddajo Resnični svet, ki je leta 1992 doživela premiero na glasbeni televiziji MTV. Na svojo platformo Facebook Watch želi spletni gigant tako pritegniti dodatne gledalce in postati večja konkurenca spletnim ponudnikom video vsebin, kot so Netflix, Youtube in Amazon Prime.

Facebook namerava oživeti uspešno resničnostno oddajo Resnični 
svet in na svojo platformo Facebook Watch pritegniti dodatne 
gledalce.
Facebook namerava oživeti uspešno resničnostno oddajo Resnični svet in na svojo platformo Facebook Watch pritegniti dodatne gledalce. 

SAN FRANCISCO, CANNES > Svojo knjižnico z video vsebinami namerava Facebook popestriti tudi z vedno priljubljenimi živalmi. Tako bodo v oddaji Najboljši pes na svetu predstavljali izbor štirinožnih ljubljenčkov uporabnikov, ki bodo prepričali s svojo ljubkostjo.

Peresh Rajwat, ki je odgovoren za video vsebine pri Facebooku, je na sejmu Mipcom v Cannesu danes pojasnil, da ljudje preživljajo vedno več časa na njihovi video platformi. Podjetje je Watch zagnalo pred približno enim letom, od konca letošnjega avgusta pa je dostopen po vsem svetu. Rajwat je dejal, da gledalci zdaj preživljajo 14-krat več časa na platformi, ni pa pojasnil, koliko je to minut dnevno.

Na Facebookovi platformi je dostopna tudi serija slovenskih akrobatov Dunking Devils, ki se imenuje Fly Guys, prvi del so objavili februarja letos.

Resnični svet je bil sicer eden od prvih družbenih eksperimentov v resničnostnih televizijah, ko so na eno mesto dali sedem neznancev in jih neprestano snemali. Na Facebook Watch bodo hkrati zagnali tri različice oddaje, in sicer v ZDA, Mehiki in na Tajskem. Gledalci bodo oddajo lahko gledali skupaj s svojimi prijatelji in imeli stik z udeleženci oddaje.

Facebook naj bi s svojo video platformo želel konkurirati že uveljavljenim ponudnikom video vsebin. A ni bil najbolje sprejet. Mnogi, ki redno uporabljajo družbeno omrežje, niti ne vedo, da obstaja. Britanski BBC je ob zagonu platforme po vsem svetu povzel študijo, iz katere je razvidno, da več kot polovica vprašanih še nikoli ni slišala za Facebook Watch. Okoli četrtina pa jo pozna, a je ni še nikoli uporabila.

Čeprav so nekatere oddaje privabile tudi več milijonov gledalcev, pa imajo težavo, da bi jih tudi obdržali.


Najbolj brano