Corollo bo letos izbralo vsaj 750 Slovencev

Toyotina povsem prenovljena corolla je zapeljala v slovenske prodajne salone. A to ni tista corolla, ki smo jo poznali do zdaj. Pravzaprav gre za nadaljevanje zgodbe modela auris in hkrati napad na golfov segment. Ta bo na voljo kot petvratna kombilimuzina, karavan in limuzina.

Največ zanimanja bo  za hibridno gnane modele corolle. Foto: Peter Pirkovič
Največ zanimanja bo za hibridno gnane modele corolle. Foto: Peter Pirkovič

Na novi platformi TNGA so razvili povsem nov model, ki premore, poleg oblikovne svežine in drznosti, boljše vozne lastnosti, več udobja in izbor dveh hibridnih pogonov. Nekaj kilometrov vožnje v samem osrčju Krasa je bilo dovolj, da so se potrdile vsaj nekatere navedbe Toyotinih mož. Corolla se na račun nižjega težišča, dovršenega podvozja in precej bolj toge karoserije suvereno drži na cesti, z minimalnim nagibanjem karoserije, medtem ko potniška kabina zelo dobro zaduši zunanji hrup.

Notranjost hkrati ponuja osrednji osempalčni zaslon, desetpalčni projekcijski zaslon na vetrobranskem steklu ter izbor ustreznih in kakovostnih materialov, na prvi pogled dobro zastavljeno ergonomijo in z dovolj prostora za potnike ter prtljago. V tem primeru izstopa predvsem 4,65 metra dolg karavan z osnovno prostornino 598 litrov, ki jo je mogoče povečati na 1606 litrov. To pa je dovolj za štiri torbe za golf.

Največji poudarek pri tem vozilu bo izbor pravega pogona. Pri petvratni in karavanski različici so na voljo klasični 1,2-litrski bencinski motor s 85 kilovati in s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, medtem ko bo največ zanimanja za preverjen hibridni pogon, ki ga vgrajujejo v priusa. V tem primeru gre za kombinacijo 1,8-litrskega bencinskega motorja in elektromotorja, ki skupno razvijata 90 kW moči.

Kot pravijo pri Toyoti, bo ta večinoma na voljo za tiste uporabnike, ki jim bo prvo merilo nizka poraba, medtem ko bo nov hibridni sklop, v kombinaciji dvolitrskega bencinskega motorja in elektromotorja s 132 kilovati, bolj primeren za dinamične voznike s poudarkom na dobri vozniški izkušnji. Zanj so pri Toyoti prepričani, da bo lahko odlična zamenjava za dizelske motorje, ki so jih v skladu z njihovo strategijo črtali iz ponudbe. Kot smo omenili, bo pri limuzinski corolli nekoliko spremenjena ponudba motorjev, saj gre za avto, ki bo prodajno bolj uspešen izven Evrope, zato bo izbor pogonov omejen le na šibkejši hibrid in 1,6-litrski bencinski motor s 132 konji.

Cenovno bo najugodnejše postavljena limuzinska corolla z 1.6 valvematic motorjem, ki s popustom (3000 evrov) nosi začetno ceno 14.900 evrov, medtem ko ima hibridno gnana različica postavljeno vstopno ceno na 21 tisočakov (z vključenim popustom). Cenovno limuzinski corolli sledi petvratna kombilimuzina z 1.2 turbo motorjem, katere osnovna cena znaša 15.990 evrov, medtem ko šibkejša hibridna različica stane najmanj 18.990 evrov. Obe ceni že vključujeta popust. Pomemben je tudi podatek, da hibridno gnane corolle, zaradi nizkega izpusta emisij, spadajo v shemo eko kredita, ki ga z izbrano banko ponuja državni eko sklad.


Najbolj brano