Blizu popolnosti

Kako še izboljšati že tako dober model? Mazdi je očitno uspelo. Nova dvojka je tako lepotno kot tehnološko še boljša od že tako lepe in dobre predhodnice. Preizkusili smo izvedenko z najšibkejšim bencinskim motorjem.

Ne preveč in ne premalo opremljena mazda za racionalne kupce z 
okusom.
Ne preveč in ne premalo opremljena mazda za racionalne kupce z okusom. 

Prvo, kar mi pade na misel, je, da je nova dvojka še bolj “ženski” avtomobil od predhodnice. Vse oblikovne poteze, še posebej v notranjosti, so v znamenju čutnosti in elegance ter se nekako ne prilegajo kakemu klenemu moškemu vozniku. Zanje imajo pri Mazdi druge modele.

Napredek povsod

Vožnja z novo dvojko je občutno tišja, šuma vetra je precej manj. Tudi pri višjih hitrostih deluje suvereno in zanesljivo. K vsemu pripomorejo tudi napredni sistemi, kot sta opozorilnik pred zapustitvijo voznega pasu in senzor vozil v mrtvem kotu. Testni model je poganjala izvedenka G75, z le 75 konji. Morda ne tako poskočen, kot 90-konjski, a kot vedno je moč posredovana prek odličnega Mazdinega ročnega menjalnika. Poraba pa se bo gibala okoli šestih litrov na prevoženih 100 kilometrov. S tako opremljeno različico mazde2 ne boste veliko zgrešili, saj je moči dovolj za večino situacij v prometu.

Avtomobil v številkah

Motor: bencinski 1496 ccm/75 kW, izpust 119 g/km

Poraba na testu: 5,9 litra na 100 km

Hitrost in pospešek: 171 km/h, 12,1 sekunde do 100 km/h

Cena osnovnega modela: 11.590 evrov

Cena testnega vozila: 14.340 evrov

Več podatkov: www.mazda.si

Komu je namenjena?

Damam, ki imajo rade eleganco, so malce drzne, a vseeno dovolj racionalne, da se ne prenaglijo z dragimi nakupi, ki bi jih že čez nekaj mesecev obžalovale. Taka mazda lahko diskretno in elegantno navdušuje tudi deset let in več.


Najbolj brano