Bencinarji postajajo varčni

Preizkusili smo precej dinamičnega in hitrega golfa, ki porabi tudi manj kot šest litrov bencina na sto kilometrov. Pred leti še znanstvena fantastika je danes realnost in “umazani” dizli bodo kmalu pomahali v slovo.

Golf je po zadnji oblikovni prenovi še vedno mlad.
Golf je po zadnji oblikovni prenovi še vedno mlad. 

Novi 1,5-litrski bencinski motor s funkcijo izklopa dveh valjev za varčevanje z gorivom prinaša lahkotnost, uglajenost, varčnost in odločnost. Mrzli zagon je pravo nasprotje dizla, tek je miren in delovanje zelo tiho. Pri umirjeni vožnji in avtocestnem križarjenju s tempomatom, nastavljenim na 130 km/h se poraba spusti pod šest litrov. Dinamična vožnja zahteva okoli 8,6 litra goriva na 100 kilometrov.

Leta se mu skoraj ne poznajo

Z led lučmi, poudarjeno aerodinamiko in modro barvo se malce spogleduje s stilom najmočnejšega golfa R, leta pa se mu niti ne poznajo preveč. Notranjost je standardno dobra in kakovostna. Navdušujejo novi digitalni merilniki, malce manj pa osrednji zaslon na dotik, na katerem ne priporočamo slepega tipkanja med vožnjo in raje svetujemo uporabo volanskih komand. Vožnja je ob takšnem motorju in dsg menjalniku pravi užitek, posebej ob preizkušanju različnih načinov vožnje. Golf se ceste drži kot klop.

Avtomobil v številkah

Motor: turbobencinski 1498 ccm/110 kW, izpust 129 g/km

Poraba na testu: 7,1 litra na 100 km

Hitrost in pospešek: 216 km/h, 8,3 sekunde do 100 km/h

Cena osnovnega modela: 24.086 evrov

Cena testnega vozila: 28.281 evrov

Več podatkov: www.volkswagen.si

Komu je namenjen?

Golf 1,5 TSI je dobra izbira za vse, ki cenijo dinamične vozne lastnosti in razumejo vse - predvsem ekološke - prednosti sodobnega bencinskega motorja. Kdor na leto ne prevozi več kot 30.000 kilometrov, naj pozabi na 1797 evrov dražji 2,0 TDI motor. Ta bencinski motor je enako zmogljiv in učinkovit.


Najbolj brano