Adidasu ni uspelo razširiti zaščite znamenitih treh črt

Nemškemu proizvajalcu športne opreme Adidas ni uspelo razširiti zaščite blagovne znamke, znamenitih treh črt. Sodišče EU je namreč odločilo, da znamka na način, da bi bila sestavljena iz treh vzporednih, med seboj enako oddaljenih in enako širokih črt, uporabljenih v katerokoli smer, ne zadošča zahtevam za zakonito zaščito.

Nemškemu proizvajalcu športne opreme Adidas ni uspelo razširiti 
zaščite blagovne znamke, znamenitih treh črt.
Nemškemu proizvajalcu športne opreme Adidas ni uspelo razširiti zaščite blagovne znamke, znamenitih treh črt.  

LUXEMBOURG > Urad EU za intelektualno lastnino (EUIPO) je sicer leta 2014 Adidasovo razširitev zaščite znamke že potrdil, a je bila ta registracija leta 2016 izničena. Adidasov belgijski tekmec Shoe Branding Europe je namreč trdil, da niso izpolnjeni pogoji za zaščito.

Adidas se je pritožil, a je sodišče EU danes potrdilo, da znamka, ki vključuje tri paralelne črte, uporabljene v katerokoli smer, ne vsebuje dovolj prepoznavnih elementov. "Znamka ne predstavlja vzorca, sestavljenega iz niza enakomerno ponavljajočih se elementov, temveč je običajna figurativna znamka," je zapisalo v izjavi.

V nadaljevanju je razsodilo, da oblik uporabe, ki odstopajo od bistvenih značilnosti znamke, denimo kombinacije barv (črne črte na beli podlagi), ni mogoče upoštevati. Dokazov, ki jih je predložil Adidas, namreč v tem delu ni upošteval, ker so se nanašali na druge znake, zlasti na znake z obratno kombinacijo barv (bele črte na črni podlagi).

Ob tem je sodišče zavrnilo tudi Adidasov argument, da se je razširjena znamka utrdila po vsej EU in pridobila "razlikovalni učinek", saj da je podjetje to dokazalo le za pet izmed 28 držav EU.

Tiskovna predstavnica Adidasa je danes pojasnila, da so v podjetju razočarani, ob tem pa opozorila, da sodba ne zadeva njihovih v preteklosti že zaščitenih logov.

Adidas se lahko na odločitev sodnikov pritoži, a ni nujno, da bo Sodišče EU to pritožbo obravnavalo.


Najbolj brano