Pravi športni spektakel

Za enega večjih športnih dogodkov v Sloveniji, jutrišnji I feel Slovenia ironman 0.3 Slovenian Istria, je vse pripravljeno, zagotavljajo prireditelji. Tekmovalo bo 1400 tekmovalcev iz 48 držav, akreditiranih je 50 novinarjev in fotografov, organizatorji pa zagotavljajo, da bo dogodek pripomogel tudi k večji turistični prepoznavnosti države.

Včerajšnji utrinek s koprske promenade, ki pa bo jutri povsem v znamenju tekmovalcev na prvem 
slovenskem ironmanu. Foto: Zdravko Primožič/FPA
Včerajšnji utrinek s koprske promenade, ki pa bo jutri povsem v znamenju tekmovalcev na prvem slovenskem ironmanu. Foto: Zdravko Primožič/FPA

KOPER > Prireditev, ki bi v prihodnje po širini utegnila konkurirati najbolj množičnima športnima dogodkoma pri nas, ljubljanskemu maratonu in kolesarskemu maratonu Franja, je po pričakovanju organizatorjev hitro dobila vseh 1400 udeležencev, kolikor je bilo razpisanih mest za prvi slovenski ironman. Na njem lahko nastopajo le licencirani rekreativni tekmovalci, največ jih prihaja iz Italije (337), Slovenije (301) in Avstrije (255), prišli pa so tudi iz Avstralije in Bahrajna. Poleg posamičnih tekmovalcev bo nastopilo še 90 tričlanskih štafet.

Preverite, kje so zaradi triatlona prometne zapore.

Nad pripravami na nedeljsko tekmo so navdušeni tudi predstavniki blagovne znamke Ironman. Regionalni direktor ironman tekmovanj Nico Aeschimann je že pohvalil raven organizacije in ocenil, da gre za enega najboljših krstnih dogodkov, ki jih je videl do zdaj. Maša Puklavec, predstavnica Slovenske turistične organizacije, ki je partnerica projekta, poudarja, da bo dogodek zagotovo pripomogel k mednarodni prepoznavnosti in umeščanju Slovenije kot zelene, trajnostne destinacije za odlična športna doživetja. Med udeleženci triatlona so številni poslovneži in vplivneži, ki se jim v sklopu ironmana naša dežela kot odlična poslovna partnerica in kot trajnostna destinacija za 5-zvezdična doživetja predstavlja tudi na poslovni konferenci in delovnem srečanju predstavnikov slovenskega turističnega gospodarstva in enajstih predstavnikov turističnih organizatorjev potovanj in agencij iz arabskih zalivskih držav.

Glede na težo blagovne znamke ironman so po besedah direktorja marketinga Tomaža Ambrožiča tudi sponzorji v Sloveniji dogodek dobro sprejeli, kar je lepa odskočna deska za prihodnje prireditve, ko si prireditelji želijo še številčnejšo udeležbo in med njimi tudi poklicne tekmovalce. Proračun prireditve znaša približno 600.000 evrov, od katerih približno 15 odstotkov zagotavljajo Slovenska turistična organizacija in štiri obalne občine. Levji delež predstavlja prispevek štartnin, saj je posameznik zgolj za nastop v Kopru odštel v povprečju 260 evrov, ob tem pa tudi sam krije vse druge nujne stroške, od prevoza do nočitev.

Izvedba ironmana je velik organizacijski podvig. Po eni strani zaradi razsežnosti športnega dela prireditve (1,9 kilometra plavanja, 90 kilometrov kolesarjenja in 21 kilometrov teka), pa tudi zaradi stika s prebivalci na območju, kjer bo ta potekala. V ta namen se organizatorji zavoljo nujnih zapor med jutrišnjo preizkušnjo že nekaj časa trudijo glede komunikacije z lokalnim prebivalstvom, saj so poskrbeli, da so 21.000 letakov z opisom prireditve pred tednom dni vložili v Primorske novice, v zadnjih dneh pa so ga razdelili še na 28.000 naslovov stanovalcev ob trasi ironmana. Pri organizaciji sicer neposredno sodeluje približno tisoč ljudi: več kot 60 je policistov, 250 prostovoljcev in 300 redarjev, 150 posebej usposobljenih redarjev za plavalni del prireditve ....


Najbolj brano