Domovinska liga na evropske volitve s štirimi kandidati na čelu z Brščičem

Kandidati stranke DOM - Domovinska liga so na Državno volilno komisijo danes vložili kandidatno listo za evropske volitve. Na slednji so štirje kandidati na čelu s predsednikom stranke Bernardom Brščičem, sledi mu Lucija Šikovec Ušaj. Brščič kandidate ocenjuje za odlične ter meni, da bodo zanje glasovali tisti, ki jim je mar za Slovenijo in Evropo.

Kandidati stranke DOM - Domovinska liga so na Državno volilno 
komisijo danes vložili kandidatno listo za evropske volitve. Foto: STA
Kandidati stranke DOM - Domovinska liga so na Državno volilno komisijo danes vložili kandidatno listo za evropske volitve. Foto: STA

LJUBLJANA > Poleg Brščiča in Ušajeve sta na kandidatni listi stranke DOM še Norma Korošec in Marko Oblak. Kot je v izjavi za medije po vložitvi kandidatne liste povedal Brščič, je njihov cilj vstop v Evropski parlament. Prepričani so, da je vedno več državljanom jasno, da sta Slovenija in Evropa na napačni poti, DOM pa po njihovih ocenah ponuja alternativo za Slovenijo in Evropo.

"26. maja bo 'debela gospa zapela'. Nikomur ne bomo jemali, za nas bodo glasovali tisti, ki jim je mar za domovino, za Slovenijo. Tisti, ki verjamejo, da je naloga slovenske države skrb za varnost in blaginjo slovenskih državljanov, ne pa migrantov," je prepričan Brščič. Računajo še na tiste, ki vidijo Evropo Evropejcev, in ne Evropo multikulturalizma in globalizma.

"Tisti, ki želijo ohraniti Slovenijo kot domovino Slovencev in Evropo domovino Evropejcev, bodo resno premislili, ali dati glasove obstoječemu bruseljskemu kartelu oz. njihovim predstavnikom v Sloveniji, ali pa se bodo odločili za alternativo, za DOM," je še ocenil nosilec liste.

Napovedal je gverilski tip kampanje in izpostavil, da je njihova prednost alternativna platforma, ki jo zastopa parlamentarna skupina Evropa narodov in svobode. Ob tem je izpostavil po njegovem mnenju razmeroma dobro sestavo kandidatne liste s "prepričljivim socialnim kapitalom". To bodo dopolnili s proaktivno vlogo na socialnih omrežjih ter uporabili tudi klasičen način oglaševanja, med drugim s plakati.


Najbolj brano