Nadzorni svet koprske Marjetice proučuje pogodbo za postavitev elektronskih zaslonov

Nadzorni svet javnega podjetja Marjetica Koper proučuje pogodbo kot tudi celoten postopek izbire izvajalca storitve postavitve elektronskih zaslonov po mestu, so za STA povedali na Mestni občini Koper. Pojasnila koprskega komunalnega podjetja STA še čaka.

Nadzorni svet javnega podjetja Marjetica Koper proučuje pogodbo 
kot tudi celoten postopek izbire izvajalca storitve postavitve 
elektronskih zaslonov po mestu. Foto: Nataša Hlaj
Nadzorni svet javnega podjetja Marjetica Koper proučuje pogodbo kot tudi celoten postopek izbire izvajalca storitve postavitve elektronskih zaslonov po mestu. Foto: Nataša Hlaj

KOPER, LJUBLJANA > Skladno s pogodbo med Marjetico Koper in Telekomom Slovenije, ki so jo podpisali lani tik pred lokalnimi volitvami, so po mestu postavili skupno osem digitalnih prikazovalnikov, za petletni najem pa mora komunalno podjetje plačati nekaj več kot 14.000 evrov z DDV mesečnega obroka oziroma v petih letih slabih 685.000 evrov z DDV, je v sredo poročala Televizija Slovenija.

Na koprski občini so danes za STA potrdili, da nadzorni svet Marjetice proučuje tako pogodbo kot tudi celoten postopek izbire izvajalca storitve postavitve elektronskih zaslonov. "Na podlagi ugotovitev se bomo odločali o nadaljnjih postopkih in o tem tudi pravočasno obvestili javnost," so navedli ter dodali, da je bila ena od prioritetnih nalog novega vodstva Marjetice vzpostavitev sistema trženja oglasnega prostora.

Televizija Slovenija je namreč poročala, da se osem mesecev po sklenitvi pogodbe na zaslonih še vedno vrtijo le informacije o mestu in občinski ponudbi, ni pa komercialnih vsebin, ki bi odplačevale naložbo.

Direktor Marjetice Alfred Draščič je za televizijo med drugim navedel, da so bile pri nabavi zaslonov stvari speljane predvsem z ustnimi dogovori, elaborat oziroma tržna analiza njihove postavitve pa nista bila narejena.

Za oglaševanje svoje dejavnosti Marjetica Koper letno nameni od 25.000 do 30.000 evrov, odplačevanje obrokov za zaslone pa jo bo letno stal kar 120.000 evrov več. V primeru prekinitve pogodbe pa bi Marjetica morala dolg odplačati do konca, v last pa ne bi dobila niti ene žarnice, so še navedli na televiziji, kjer sklepajo, da je pri poslu v resnici šlo za potrebe volilne kampanje nekdanjega župana Borisa Popoviča. Tedanji direktor Marjetice Jani Bačič je po poročanju TV Slovenija sicer ocenil, da je šlo za koristen posel v okviru t. i. projekta infocity, pogodbo pa da je potrdil tudi občinski svet.


Najbolj brano