Darovi morja pod enotno blagovno znamko

Koprska, ankaranska in piranska občina, Turistično združenje Izola in Društvo vinogradnikov slovenske Istre bodo pod okriljem projekta LAS Istra - Gastronomski zakladi Istre in morja oziroma projekta Maristra letos in prihodnje leto izvedli številne dejavnosti, ki bodo pripomogle k večanju prepoznavnosti Istre kot gastronomske destinacije.

 Skupna gastronomska blagovna znamka bo ponudnike istrskih 
dobrot povezala in pripomogla k dodatni promociji.
Skupna gastronomska blagovna znamka bo ponudnike istrskih dobrot povezala in pripomogla k dodatni promociji. 

KOPER >Projekt je vreden približno 245.000 evrov in ga financira Evropski sklad za pomorstvo in ribištvo. Glavni cilj projekta je vzpostaviti kakovosten in visoko konkurenčen produkt, ki temelji na istrski gastronomiji.

V ta namen načrtujejo uvedbo standardov kakovosti za gostinske ponudnike, ribiče oziroma ponudnike morskih zakladov, vinarje oziroma vino, oljkarje oziroma oljčno olje, prireditve in druge gastronomske ponudnike oziroma gastronomske produkte.

Skupna gastronomska blagovna znamka pa bo ponudnike povezala in jih še dodatno promovirala. Pomemben del projekta predstavlja tudi ocenjevanje prej omenjenih ponudnikov na podlagi standardov kakovosti ter njihova posledična kategorizacija in monitoring.

K dvigu kakovosti ponudbe bodo prispevala tudi različna izobraževanja in promocijske akcije. Eden od ciljev projekta je tudi dvig kakovosti gastronomskih prireditev. Tako bodo zdajšnjim prireditvam, kot so denimo Koper na dlani, Sladka Istra in druge, dodali dodatne kakovostne tematske vsebine. Posebno pozornost pa bodo namenili tudi promociji zakladov iz našega morja pod enotno blagovno znamko.

Sodelujoči v projektu ocenjujejo, da so prednosti, ki jih ponuja ponudba dnevno svežih rib in plodov morja, premalo izkoriščene. To bodo poskušali spremeniti z organizacijo novih eno-gastronomskih kulinaričnih doživetij, enotno embalažo in drugimi prijemi, s katerimi nameravajo povečati prepoznavnost slovenskih ribičev in njihovih produktov, pri kupcih pa vzpodbuditi večje zaupanje v zaklade našega morja.


Najbolj brano