Primorska Premium banka

Nova KBM je v poslovalnici Centrala v Novi Gorici organizirala Premium dogodek za Premium stranke. Gre za dogodke iz ponudbe Premium bančništva, ki jih je banka začela organizirati šele lani, a so vedno bolj popularni in presegajo osnovno idejo povezovanja, izmenjave idej in krepitve odnosov s strankami.

Prvi Premium dogodek Nove KBM na Primorskem je bil v Novi 
Gorici v poslovalnici Centrala, Kidričeva ulica.
Prvi Premium dogodek Nove KBM na Primorskem je bil v Novi Gorici v poslovalnici Centrala, Kidričeva ulica.  

Nova KBM je prvi jesenski dogodek izpeljala na našem, primorskem koncu, in s prav posebnim programom. Pripravili so umetniško-degustacijski večer. In razlog?

Kot je v kratkem pozdravnem nagovoru povedal predsednik uprave Nove KBM John Denhof: “Želeli smo vam podariti lep večer brez posebnega razloga. Želimo, da se družite in uživate.”’ Denhofov kratek in jasen pozdravni nagovor zgovorno priča tudi o bolj odprti, učinkoviti in k strankam usmerjeni kulturi banke, ki se je pred prihodom tujega lastnika predvsem na primorskem koncu otepala očitkov o slabih sistemih za preprečevanje pranja denarja in o premalo digitalizirani banki. A so sistemske težave pod zdajšnjim vodstvom odpravili, kar je potrdila Banka Slovenije, zdaj pa se uspešno spopadajo s številnimi izzivi modernizacije in digitalizacije z jasno vizijo: Najboljša banka 2020.

Pozdravu je sledil ogled razstave mednarodno priznanega akademskega slikarja Klemna Bruna, nato pa je sledila drugačna umetnost - umetnost varjenja pijače, ki je po nekaterih virih za vodo in čajem tretja najbolj priljubljena na svetu. Govorimo o pivu, ki so ga izbrani gostje lahko degustirali pod vodstvom pivskega sommelierja. Številni znani so si bili enotni, da gre za drugačen pristop k osebnemu bančništvu in da je dogodek ob odlični glasbi, hrani in pijači tudi popestritev dogajanja na primorskem koncu.

Paketni produkti so trend v slovenskem bančništvu, prav tako pa gre to intenzivno v smer negovanja odnosov. V nenehnem negovanju odnosov do svojih strank, obojestranskem zaupanju, gradnji in ohranjanju zadovoljstva in zvestobe se Nova KBM razlikuje od drugih. Skozi trajen odnos pa lahko svoje kupce tudi bolje spoznamo, se jim prilagodimo in jim ponudimo prav tisto, kar si želijo,” pravi Primož Kovačič, direktor Sektorja privatnega bančništva.

Ob tem dodaja, da Premium paket Nove KBM strankam nudi vse potrebno za bančne posle in upravljanje osebnih financ. ”Od osebnega bančnega svetovalca, celovite finančne obravnave in posebnih ugodnosti pri številnih bančnih produktih, stranke pa so deležne tudi obravnave brez čakalnih vrst.

Na prejšnjih Premium srečanjih je Nova KBM strankam organizirala izobraževanje vezano na naložbe in zavarovanja. Naslednji Premium dogodek pa bo, tako Kovačič, potekal oktobra v Ljubljani vsebina zaenkrat ostaja presenečenje.


Najbolj brano