Bančnik gre na vlak? Pa kaj še!

Za 80 zaposlenih v banki Intesa Sanpaolo bo to zadnja zima, ki jo bodo preživeli na delovnem mestu v Kopru. Od aprila dalje bo njihova služba v Ljubljani.

Če odštejemo prenovo poslovalnice v pritličju koprske stavbe, bo selitev 80 delovnih mest prvi opazni mejnik v poslovni preobrazbi banke, ki se je loteva novo vodstvo.

Po naših informacijah se v banki Intesa Sanpaolo povsem resno ukvarjajo z možnostjo prevoza zaposlenih v Ljubljano in nazaj po tirih.

Sedež banke ostaja v Kopru, svoje poslovne in vodstvene zmogljivosti pa bodo preusmerili v ustanovitev novega poslovnega središča v Ljubljani, napovedujejo. Zaposleni, ki se bodo vozili v Ljubljano, so samo epizoda v razvoju te banke - njihovo število se bo gotovo prej ali slej zmanjšalo. Predvsem zaradi vsakodnevne vožnje, pa naj bo to z avti, avtobusom ali z - vlakom.

Naj se sliši še tako čudno, po naših informacijah se v banki povsem resno ukvarjajo z možnostjo prevoza po tirih. Razmišljajo o posebnem vlaku iz Kopra, vožnja naj bi trajala dve uri. Obstaja tudi možnost, da bi bančni “vozači” vstopili na vlak v Divači, do tja pa bi se pripeljali bodisi z avtobusom bodisi z osebnimi avtomobili. S tem bi malo skrajšali čas vožnje, saj je prav odsek med Koprom in Divačo najbolj problematičen in vzame največ časa.

Ustavimo se za trenutek in še enkrat razmislimo o zadnjem odstavku. Nekdo povsem resno razmišlja o tem, da bi del svojih zaposlenih vsako jutro poslal na vlak med Koprom in Ljubljano, popoldne pa bi pot opravili v nasprotni smeri. Zares drzna ideja!

Smer razmišljanja o vlaku kot trajnostnem načinu potovanja je zelo dobrodošla, a ne v današnji Sloveniji, za božjo voljo! Še pred kratkim so s Slovenskih železnic kot velik dosežek sporočili, da bo vozovnice mogoče kupiti prek spleta (leta 2018!), v marcu pa obljubljajo brezžični wi-fi na nekaterih vlakih.

Kakorkoli že, z brezžičnim wi-fi ali brez njega, dejstvo je, da bi bančni uslužbenci na vlaku vsak delavnik preživeli štiri ure ali malo manj.

V Nemčiji, Franciji, ponekod v Italiji, Avstriji in še kje je vlak odlična oblika vsakodnevnega prevoza - v Sloveniji s sedanjo infrastrukturo pa res ne! Ob naši malone muzejski progi do Divače se tako zdi, da bo ta ideja italijanskih lastnikov koprske banke prej ko slej iztirila.


Preberite še


Najbolj brano