Bančnik gre na vlak? Pa kaj še!
Komentarji
07. 12. 2018, 05.55
, posodobljeno: 23. 01. 2019, 18.47
Za 80 zaposlenih v banki Intesa Sanpaolo bo to zadnja zima, ki jo bodo preživeli na delovnem mestu v Kopru. Od aprila dalje bo njihova služba v Ljubljani.
Če odštejemo prenovo poslovalnice v pritličju koprske stavbe, bo selitev 80 delovnih mest prvi opazni mejnik v poslovni preobrazbi banke, ki se je loteva novo vodstvo.
Po naših informacijah se v banki Intesa Sanpaolo povsem resno ukvarjajo z možnostjo prevoza zaposlenih v Ljubljano in nazaj po tirih.
Sedež banke ostaja v Kopru, svoje poslovne in vodstvene zmogljivosti pa bodo preusmerili v ustanovitev novega poslovnega središča v Ljubljani, napovedujejo. Zaposleni, ki se bodo vozili v Ljubljano, so samo epizoda v razvoju te banke - njihovo število se bo gotovo prej ali slej zmanjšalo. Predvsem zaradi vsakodnevne vožnje, pa naj bo to z avti, avtobusom ali z - vlakom.
Naj se sliši še tako čudno, po naših informacijah se v banki povsem resno ukvarjajo z možnostjo prevoza po tirih. Razmišljajo o posebnem vlaku iz Kopra, vožnja naj bi trajala dve uri. Obstaja tudi možnost, da bi bančni “vozači” vstopili na vlak v Divači, do tja pa bi se pripeljali bodisi z avtobusom bodisi z osebnimi avtomobili. S tem bi malo skrajšali čas vožnje, saj je prav odsek med Koprom in Divačo najbolj problematičen in vzame največ časa.
Ustavimo se za trenutek in še enkrat razmislimo o zadnjem odstavku. Nekdo povsem resno razmišlja o tem, da bi del svojih zaposlenih vsako jutro poslal na vlak med Koprom in Ljubljano, popoldne pa bi pot opravili v nasprotni smeri. Zares drzna ideja!
Smer razmišljanja o vlaku kot trajnostnem načinu potovanja je zelo dobrodošla, a ne v današnji Sloveniji, za božjo voljo! Še pred kratkim so s Slovenskih železnic kot velik dosežek sporočili, da bo vozovnice mogoče kupiti prek spleta (leta 2018!), v marcu pa obljubljajo brezžični wi-fi na nekaterih vlakih.
Kakorkoli že, z brezžičnim wi-fi ali brez njega, dejstvo je, da bi bančni uslužbenci na vlaku vsak delavnik preživeli štiri ure ali malo manj.
V Nemčiji, Franciji, ponekod v Italiji, Avstriji in še kje je vlak odlična oblika vsakodnevnega prevoza - v Sloveniji s sedanjo infrastrukturo pa res ne! Ob naši malone muzejski progi do Divače se tako zdi, da bo ta ideja italijanskih lastnikov koprske banke prej ko slej iztirila.