Ideali in lepota

Jutranje ptičje petje in za nekaj minut daljši dnevi so že prvi znaki poslavljanja zime. Pomlad in poletje sta tako vse bliže, s tem pa tudi čas, ko odvržemo debele plašče, puloverje in šale, za katerimi skrivamo tudi kakšen odvečen dekagram, ki smo ga pridobili pozimi.

Ker bo zato kmalu čas za lahkotnejša oblačila, ki včasih razkrijejo več, kot bi si želeli, so se mnogi z vstopom v novo leto zaobljubili, da bodo končno več telovadili in jedli manj nezdrave hrane. K množičnemu razmišljanju o izgubi odvečnih kilogramov je pripomogel tudi resničnostni šov The Biggest Loser Slovenija, v katerem smo kar 14 tednov spremljali bitko s kilogrami sodelujočih z vseh koncev Slovenije.

In ko je že skoraj kazalo, da smo si končno oddahnili od večerov, ki so prinašali nove podobe tekmovalcev, saj so izgubljali kilograme kot za stavo - na zdrav in malo manj zdrav način, je tu že nova oddaja, ki bo v naše dnevne sobe prinašala sanjske preobrazbe žensk. Oddajo Projekt Diva bo vodila Lucija Gubenšek, na Planet TV pa obljubljajo, da bodo v oddaji ženskam omogočili, da resnično zasijejo in se vidijo takšne, kot so si vedno želele biti. Dvanajstim ženskam z zanimivimi življenjskimi zgodbami bodo omogočili sanjsko stilsko preobrazbo.

Kot kaže bo leto, ki ga bodo med drugim zaznamovale parlamentarne in lokalne volitve, tudi čas za vnovično debato o lepotnih idealih, predvsem žensk, ki jih narekujejo svetovne smernice na vseh področjih.

Vprašanja o samopodobi in samozavesti so sicer najpogostejša v obdobju odraščanja in spoznavanja sveta. Dolgo je samozavest veljala kot nekaj negativnega, enačili so jo s samovšečnostjo, ošabnostjo, a “neprebojna” samozavest je vse prej kot to. Je zmožnost prenašanja dnevnih naporov na številnih področjih. Pomeni tudi, da stojiš za svojimi odločitvami in dejanji. Obenem je gradnik trdnih in pristnih odnosov ne le doma, ampak tudi v službi in v družbi. Tisti, ki so samozavestni, lažje premagujejo dnevne izzive in frustracije.

O lepotnih idealih pa si ne bomo nikoli složni, saj za vsakogar od nas veljajo drugačni. Najpogosteje sicer povzemamo ideale, ki nam jih vcepljajo skozi reklame, najrazličnejše vrste oglasov in drugih oblik promocije. Tam se modeli lahko ponašajo z idealnimi merami in postavami, ki jemljejo dih.

Debelušnih ali močnejših posameznikov v takih oglasih že dolgo nismo zasledili. V zadnjem času pa še toliko bolj velja pravilo, da bolj kot je reklama bizarna, bolj si jo ljudje zapomnijo. In o njej razpravljajo, govorijo. To pa je najverjetneje tudi namen oglaševalcev. Naj bo zato čim prej njihov nov ideal nekdo, ki je pameten, zdrav in pozitivno naravnan, da bo zgled vsem generacijam in jim po odgovore ne bo treba na televizijo.


Preberite še


Najbolj brano