Z dizelskim, hibridnim ali električnim motorjem

V začetku septembra smo spoznali tovorno verzijo transit custom, zdaj pa so pri oddelku Ford Pro predstavili še potniško izvedbo.



Sredi prihodnjega leta Ford na evropske ceste pošilja prve 
primerke prenovljenega tournea custom. Foto: FORD
Sredi prihodnjega leta Ford na evropske ceste pošilja prve primerke prenovljenega tournea custom. Foto: FORD

Glede na prihodnost avtomobilskega posla, je povsem jasno, da bodo največ poudarka namenili elektrognani verziji. Ta ima vgrajen le 160-kilovatni električni motor in 74 kWh baterije, kar pomeni na papirju okrog 370 kilometrov vožnje z enim polnjenjem. Vgrajeni 11 kW AC trifazni polnilnik lahko v celoti napolni baterijo v manj kot osmih urah, na hitrih polnilnicah pa bo z močjo 125 kilovatov baterija iz 15 na 80 odstotkov napolnjena v 41 minutah. Sveža zunanja podoba se dopolnjuje tudi s spremembami videza v potniški kabini. Predvsem v delu voznikovega delovnega okolja, kjer je opazno spremenjena ergonomija armaturne plošče, ki je tudi primerno digitalizirana (merilniki in osrednji zaslon z Sync4 multimedijskim sistemom).

Tourneo custom bo v prenovljeni izdaji na voljo v kratki in podaljšani karoserijski izvedbi, kjer bo v električni verziji največ osem sedežev, v drugih verzijah še eden več. Fordovci so uspeli preurediti talne profile, ki omogočajo lažje spreminjanje razporeditve sedežev. Tako se sedeži lahko posamično premikajo, zložijo ali pa se celoti odstranijo, ob tem pa velja omeniti, da so ti precej lažji od tistih v predhodniku. Pri Fordu pravijo, da bodo vsi trije sedeži druge vrste opremljeni z Isofix sidrišči, obenem pa si bodo kupci za doplačilo lahko omislili panoramsko stekleno streho, električna drsna stranska vrata, 19-palčna platišča, matrične LED žaromete, usnje na sedežih ali boljše ozvočenje znamke B&O s 14 zvočniki.

Torej, tourneo custom bo na voljo z oznako PHEV, kar pomeni kombinacijo 2,5-litrskega bencinskega motorja, električnega motorja in 11,8 kWh baterije. Slednja omogoča do 50 kilometrov tihe vožnje. Poleg elektrificiranih pogonskih sklopov bo v Fordovi ponudbi tudi tourneo z najnovejšo generacijo dizelskih motorjev ecoblue z močjo 100, 110 ali 125 kW, v kombinaciji z osemstopenjskim samodejnim ali šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Velikan obenem uvaja tudi možnost štirikolesnega pogona, kjer sistem prek elektronsko krmiljene sklopke navor porazdeli med osi, na voljo pa bo v kombinaciji z dizelskimi motorji s 100 in 125 kilovati ter samodejnim menjalnikom. Omeniti velja še to, da ima električna verzija vlečno zmogljivost omejeno na 2000 kilogramov, medtem ko je pri dizelski izvedbi meja višja za pol tone.


Najbolj brano