Uporabna kombinacija

S capturjem smo se v preteklosti že večkrat srečevali - tako z dizelskim kot z bencinskim pogonom. Tokrat nam je v roke prišel hibridno gnani primerek z novim bogatejšim paketom opreme.



 Captur je bil eden od pionirjev v svojem segmentu in z drugo 
generacijo je dobil še precej novosti, tudi uporaben hibridni 
pogon.



 Foto: Artur Švarc
Captur je bil eden od pionirjev v svojem segmentu in z drugo generacijo je dobil še precej novosti, tudi uporaben hibridni pogon.  Foto: Artur Švarc

Tudi z novim optičnim paketom R.S. line in že znano modro barvo je avto privlačen na pogled in deluje precej bolj športno, zahvaljujoč bolj razgibanim elementom v odbijačih kot je difuzor na zadku, skozi katerega sta speljani izpušni cevi. Enako velja tudi za sprednji del. Škoda le, da se ta drugačnost ne odraža tudi pod motornim pokrovom, tako da bi imeli vsaj približek capturja RS. Čeprav, roko na srce, tudi aktualni hibridni pogon, čeprav nima dirkaške duše, postori marsikaj, a o tem kasneje.

Nekaj malega se R.S Line odraža tudi v notranjosti, začenši že s skoraj pozabljenim logotipom rumene barve na spodnji prečki volana, rdečem vzorcu na sedežih in rdečih ter belih šivih, rdeči letvici v zračnikih in nekaj več kovinskega sijaja, vključno s stopalkami. Sedeži in armaturna plošča so delno odeti v usnje, nekaj pa je tudi imitacije karbona. Bolj športni sedeži spretno oprimejo hrbtišče potnikov, tudi vzglavniki delujejo kar precej dirkaško in športno. Nasploh je občutek za volanom nadpovprečno dober, vse je na dosegu roke. Vozniku je namenjen manjši digitalni zaslonček za merilnike, medtem ko ob njem še vedno klasična analogna lučka za napolnjenost baterije in rezervoarja za gorivo.

Elektrika v bateriji se nabira z rekuperacijo med zaviranjem in jo je v praksi vedno dovolj, da se avto lepo premika po mestnih ulicah pri počasnejših hitrostih tudi samo na elektriko.

Na drugi strani leti pripomba na precej počasno multimedijsko enoto, kjer bi pri Renaultu lahko počasi razmišljali o močnejšem procesorju, ki je na trgu že kar nekaj let (morda so krive zaloge?), pa tudi logika postavitev sklopov je malce samosvoja in potrebuje nekaj privajanja. Na drugi strani je zelo bogato obdarjena navigacija s številnimi informacijami, tudi cenami goriva (čeprav ne vem, kako ažurne so) na bližnjih črpalkah. V zadku je 326 litrov prtljažnika, ki ga lahko s podiranjem sedežev spravimo do 1149 litrov. Zadnja klop je vzdolžno pomična in omogoča nekaj več prostora za noge, čudežev pa pri tej velikosti vozila za največje pač ne pričakujte.

Ugodna poraba goriva

Tokrat Captur ni klasični priključni hibrid, ki se v praksi tako pri capturju lani in meganu ni najbolje obnesel. Pogon je sestavljen iz 1,6-litrskega bencinskega motorja z 69 kW (95 KM) in elektromotorja s 36 kW (49 KM), ki skupaj dajeta kombinirano 109 kW oziroma 145 KM, kar je razvidno že iz oznake avtomobila in 250 Nm navora.

Tehnični podatki

Dimenzije (D/Š/V): 4.227 mm x 1.797 mm x 1.576 mm;

Motor: 1,6-litrski bencinski motor + elektromotor – 109 kW (145 KM)

Teža: 1.338 kg

Prtljažnik: 265-1118 l

Najvišja hitrost: 170 km/h

Posoda za gorivo: 47 litrov

Cena: 28.440€ (končna cena z dodatki 30.630€)

Elektrika v bateriji se nabira z rekuperacijo med zaviranjem in jo je v praksi vedno dovolj, da se avto lepo premika po mestnih ulicah pri počasnejših hitrostih tudi samo na elektriko. Dejstvo je, da električni del v osnovi ni namenjen pogonu, pač pa zmanjševanju porabe in ta se lahko zares giblje, če nimate težje noge, okoli 5,5 litra, na avtocesti pa gre za slaba dva litra višje. Sploh, ker elektromotor, ki je vkomponiran v brezstopenjski menjalnik, zelo rad pomaga tudi pri križarjenju ali v klance, kar je tisti adut, ki potem govori v prid manjši porabi. A tako za kratke mestne premike do sosednje trgovine in okoli bo dovolj tudi 1,2 kWh baterija.

Bogato odmerjen paket opreme

K opremi R.S. Line spada tudi velika 18-palčna platišča, hibridni captur pa je naravnan na udobje, čeprav kratka medosna razdalja ne bo vesela grobih hitrostnih ovir ali lukenj, je pa zato v okviru danosti podvozje dovolj suvereno tudi za kak bolj dinamično odpeljan ovinek.

Osnovna cena hibridnega capturja z opremo R.S. Line (mimogrede, pred mesecem in pol so pri Renaultu pokopali še zadnji spomin na nekdaj športno oznako in zdaj reč nosi ime e-tech engineered, vključno s spremenjenimi emblemi) znaša 28.440 evrov, dodatkov pa je bilo še za 2.190 evrov in sicer dvobarvna karoserija za 590 evrov, sistem za samodejno parkiranje in s 360-stopinjsko kamero (s podpovprečno sliko) za 800 evrov in paket easy drive z aktivnim tempomatom z ustavljanjem, nadzorom mrtvega kota in gretjem volana za 800 evrov, skupaj 30.630 evrov.

Potegnjeno pod črto, s solidno izdelavo, všečnim videzom, učinkovitim hibridnim pogonom in udobno vožnjo je bil testni captur več kot prijetno presenečenje.


Najbolj brano