Američani bodo imeli svojo verzijo Alfe Romeo

Najnovejši športni terenec italijanske avtomobilske znamke bo v ZDA, rahlo spremenjen, kupcem na voljo kot Dodge hornet.

Oblikovno hornet niti približno ni tako vznemirljiv kot Tonale, so pa iz Alfinih oblikovnih potez potegnili vse skupaj v Dodgeovo podobo, ki pa ohranja najbolj dinamične dele kot so svetlobna letvica zadaj in predvsem prepoznavna silhueta. Obraz je podoben modeloma charger in durango, notranjost pa je v celoti prenesena iz Tonaleja, le da so spremenjeni zračniki, videz infozabavnega vmesnika in oblazinjenje (ki je vedno v rdeči in črni barvi). Podobno zgodbo so se pred leti pri ameriški znamki že šli in sicer z dartom, ki je bil drugje, predvsem na Kitajskem, znan kot Fiatova mala limuzina. Za razliko od darta in podhranjenih motorjev ima hornet tudi za ameriški trg precej potentne mlinčke. Tehnično je, kar se podvozja tiče, hornet pač tonale, motorja pa sta dva. Osnovni model je GT, ki ima 2-litrski turbo motor z 200 kW (272 KM) in 400 Nm navora. Nad izvedbo GT je postavljen R/T, ki ima priključno hibridni sistem s turbo 1,3-litrskim motorjem. Sprednji kolesni par poganjata običajni in elektromotor, na zadnjo os je postavljen še en 90-kilovatni elektromlinček. Skupna moč je 215 kW (292 KM) in 519 Nm navora. Za nameček je tu še “powershot” sistem, ki ob pospeševanju doda še 25 dodatnih konjičev za 15 sekund. Do stotice R/T pospeši v 6,2 sekunde, ima pa tudi od Alfe prenesene Brembove zavore, dvojno izpušno cev in lopatke za volanom za prestavljanje. Pri GT so te zadeve opcijske. Vse različice imajo Konijeve polaktivne blažilnike, za doplačilo pa dodajo elektronsko upravljanje blaženja in elektronsko delno zaporo diferenciala.

Tu pa se veselica šele začenja. Prva opcijska nadgradnja je GLH (Goes Like Hell) z znižanim podvozjem za tri centimetre, črno izpušno cevjo, 20-palčnimi kolesi in posebno grafiko na zunanjosti. Podoben kit bo na voljo tudi za R/T, le da je še v izdelavi in še nima imena. Kar se Američanov tiče, je začetna cena za GT pri 29.995 dolarjih, R/T pa je za 10 tisočakov dražji. Ker smo z dolarjem v domači valuti tu nekje, ne bo težko preračunati. Dodge naročila sprejema od danes, prvi kupci pa bodo Horneta dobili decembra v GT obliki, R/T pa pomladi.


Najbolj brano