Prenova za trenutno še največjega Citroena

Citroenovci so svojo ponudbo pred nekaj dnevi nadgradili s prenovljenim športnim terencem, s katerim želijo letos prepričati vsaj 150 kupcev. Desetina teh naj bi se odločila za hibridno gnano verzijo.

Največja oblikovna sprememba je opazna na sprednjem delu, kjer 
so mu oblikovalci narisali povsem sveže linije.
Največja oblikovna sprememba je opazna na sprednjem delu, kjer so mu oblikovalci narisali povsem sveže linije.  

SLOVENIJA > C5 Aircross je prvič med kupce zapeljal leta 2018, zdaj po skoraj štirih letih pa se ta med kupce vrača prenovljen in z veliko novega zagona, da bo na svoj način prepričeval kupce. Platforma ostaja enaka, tudi dimenzijsko se ni kaj prida spreminjal. Dolg je natanko 4,5 metra, razdalja med osema znaša 2,73 metra, pomembnih pa je tudi 23 centimetrov odmika karoserije od tal za vožnjo po makadamu, čeprav ta nima štirikolesnega pogona v ponudbi. Na drugi strani so svoj del pri prenovi prispevali oblikovalci. Ti so narisali nov sprednji del, kjer so opazno spremenjeni LED žarometi z novim LED svetlobnim podpisom, nova je tudi maska in svežo obliko prav tako nosi tudi odbijač. Pogled z boka nam razkriva, da ima ta v ponudbi nova 18-palčna platišča, medtem ko je zadek opremljen z novo grafiko zadnjih luči. Potniška kabina prinaša še kakovostnejši izbor materialov, še bolj natančno končno izdelavo in izboljšano zvočno izolacijo, a prvi stik z njim nam takoj pokaže bistvo prenove na pol poti do nove generacije. Popolnoma prenovljeno sredinsko konzolo. Na vrhu nje so našli primerno mesto za nov 10-palčni zaslon z infozabavnim vmesnikom, zračniki so se preselili nekoliko nižje, upravljanje klimatske naprave ostaja ločeno, po vzoru ostalih modelov iz Stellantisovega koncerna je tudi C5 aircross opremljen z znanim selektorjem za prestave e-toggle. Ker je Citroen že nekakšen sinonim za udobje, Citroenovci ne pozabijo omeniti, da so francoski mojstri vgradili nove še bolj udobne sedeže, ki so lahko odeti v usnje, tkanino ali alkantaro oziroma za doplačilo vanje vgradijo tudi masažni sistem. Trije posamični sedeži v drugi sedežni vrsti omogočajo vzdolžen 15-centimetrski pomik, pri čemer lahko povečamo prtljažni prostor, ki v osnovi meri 580 oziroma 460 litrov pri priključno-hibridni verziji.

Motorizacija je znana. Dizelski 1,5-litrski motor s 96 kilovati moči in 1,2-litrski trivaljnik prav tako s 96 kilovati moči. Oba je možno kombinirati z ročnim šeststopenjskim ali osemstopenjskim samodejnim menjalnikom. Paradni konj v ponudbi ostaja priključno-hibridni pogonski sklop z močjo 165 kilovatov. Slednji ima vgrajen 1,6-litrski turbo bencinski motor in 80 kilovatni električni motor, za hranjenje tega pa skrbi 13,2 kWh baterija. Na papirju to pomeni, da se ta lahko neslišno pelje 55 kilometrov do najvišje hitrosti 135 km/h, medtem ko polnjenje baterije na domačem omrežju traja okrog 5 ur. Kupci bodo lahko izbirali med petimi paketi opreme, končna cena pa bo odvisna od načina nakupa. Trgovci bodo za C5 aircross najugodnejšo ceno ponujali ob sklenitvi nakupa preko financiranja. Tako se začetna cena za bencinsko gnanega C5 aircross spusti pod 30 tisočakov, primerek opremljen z dizelskim motorjem in najvišjim paketom opreme shinepack pa na primer stane 35 tisočakov.

Dolg je natanko 4,5 metra, razdalja med osema znaša 2,73 metra, pomembnih pa je tudi 23 centimetrov odmika karoserije od tal za vožnjo po makadamu, čeprav ta nima štirikolesnega pogona v ponudbi.


Najbolj brano