Manjšim boni ne bodo bistveno pomagali

“Postojnska jama ni dovolj, da bi lahko govorili o turističnem preboju v Primorsko-notranjski regiji,” je minuli teden na odprtju podjetja Pet Pak dejal generalni direktor GZS Aleš Cantarutti. Bodo k večjemu preboju turizma v tem delu pripomogli letošnji turistični boni? Manjšim turističnim in gostinskim ...

“Že tedne pred veljavnostjo teh bonov nas kličejo ljudje, kako se 
lahko z novimi turističnimi boni prijavijo za ogled znamenitost,” 
pravi Marjan Batagelj. Foto: Alen Franetič
“Že tedne pred veljavnostjo teh bonov nas kličejo ljudje, kako se lahko z novimi turističnimi boni prijavijo za ogled znamenitost,” pravi Marjan Batagelj. Foto: Alen Franetič

POSTOJNA, PIVKA > Za preboj turizma v Primorsko-notranjski regiji je potrebnega več, saj sama Postojnska jama ni dovolj, je nedavno ocenil ...

Si želite prebrati celoten članek?

Za VELIKONOČNE praznike vam ob nakupu dnevnega paketa z SMS plačilom za samo 1,99 €, podarimo 7-dnevni spletni dostop, ki sicer znaša 13,93 €.
Hiter nakup z mobilnim telefonom - Dnevni dostop 1,99 EUR

Za nakup dnevnega dostopa do vseh spletnih vsebin pošljite SMS s ključno besedo PN1 na številko 4246.

Plačilo z mobilnim telefonom je omogočeno pri operaterjih Telekom, A1, Telemach, T2 in Bob. Po izvedenem plačilu boste prejeli aktivacijsko kodo, ki jo vpišete v polje spodaj ali na prijavni strani. Nakup je enkraten in ga ne bomo samodejno obnavljali.
Powered by 4EGI

Že imate aktivacijsko SMS kodo?

Vpišite SMS kodo, ki ste jo prejeli po izvedenem plačilu. Po uspešnem vpisu, osvežite stran in uživajte v branju.
 
ALI

Sklenite naročnino na digitalne vsebine Primorskih novic.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.

  • Vsakodnevni dostop do zanimivih zgodb iz lokalnega in nacionalnega okolja.
  • Podpora visokokakovostnemu novinarstvu.
  • Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.
  • Komentar novinarja

    Tina Milostnik Valenčič

    V tretje gre rado

    Marsikdo se še spomni, kako smo v osemdesetih letih prejšnjega stoletja s turistično kampanjo Slovenija, moja dežela posvojili tudi učinkovit slogan, ki se je glasil: Turizem smo ljudje. Pred skoraj štirimi desetletji si je bilo celo v najhujši mori težko predstavljati, da bo ta slogan v letu 2021 tako zelo resničen iz povsem drugih razlogov. Covidno leto - ali, kot kaže, celo več let - je namreč slabo vplivalo na turizem. Zaprtje države je pomen gornjega slogana dobesedno preneslo v resničnost....

    Preberi več

    Najbolj brano