Razstavi vabita v Kosovelov dom še pred prireditvami, ki ostajajo pod vprašajem

V Kosovelovem domu, kjer so pred kratkim z NEdogodkom opozorili na pol leta od zaprtja kulturnih domov, gledališč in kinodvoran, se še niso odločili za odprtje dvoran, saj bi to, ob upoštevanju sedanjih ukrepov za zajezitev epidemije novega koronavirusa, pomenilo, da bi v dvorani sedelo deset obiskovalcev.

 Foto: David Terčon/Kosovelov dom
Foto: David Terčon/Kosovelov dom

SEŽANA > Sta pa po nedavnih spletnih odprtjih od včeraj obiskovalcem dostopni dve razstavi. V Malo galerijo Mira Kranjca v spodnjem preddverju (na fotografiji) vabi 29 raznorodnih likovnih del z 2. ekstempora Kras, naslovljenega Ekocentrizem 2020, ki ga je lanskega avgusta ob prazniku občine Sežana priredilo domače Kulturno društvo Kras v sodelovanju z Botaničnim vrtom Sežana. Izbrala jih je komisija pod vodstvom umetnostne zgodovinarke in likovne kritičarke Anamarije Stibilj Šajn, ki je slike motrila še z umetnostno zgodovinarko in likovno kritičarko Sašo Bušan ter profesorjem likovne vzgoje Samom Oničem. Prvo nagrado je za sliko Pirati iz Lucije prejel Tine Dekorti, drugo Taja Regent Veras za Antiekocentrizem kot človeški egoizem, tretjo pa Dajana Čok za delo Rdeči Kras. Pet priznanj za odličnost so prejeli Karmen Kastelic Pipan, Irena Lorget Lipovec, Janez Ovsec, Nevenka Verbič in Lona Verlich. Velika galerija Ivana Varla v zgornjem preddverju pa do 13. junija gosti dela mlade ustvarjalke Katje Sorta iz Kodretov, magistrske študentke likovne pedagogike na ljubljanski pedagoški akademiji. ki je razstavljeni cikel hudomušno in obenem povedno poimenovala Potegnem črto. To potrjuje tudi kurator Denis Volk, ki je med drugim o zapisal, da je osnova njenih del prav črta: “... so črte, ki se križajo, črte, ki se širijo in postajajo ploskve, so ostro omejene površine in oglate ploskve, ki se stikajo z drugimi črtami in površinami ali jih križajo.”


Najbolj brano