Povpraševanje s Kitajske pomaga nemški avtomobilski industriji

Živahno povpraševanje na kitajskem avtomobilskem trgu je v začetku leta pomagalo nemškim avtomobilskim proizvajalcem, ki se borijo s posledicami pandemije covida-19. Daimler je ta teden poročal o pričakovanem višjem četrtletnem dobičku iz poslovanja, Porsche pa je prodal 36 odstotkov več avtomobilov kot v prvem četrtletju lani.

FRANKFURT > Daimler je ta teden v prvi oceni poslovnih rezultatov prvega četrtletja zapisal, da bo dobiček iz poslovanja znašal 5,75 milijarde evrov. Analitiki so računali na dosežek nekaj pod petimi milijardami evrov, je poročala nemška tiskovna agencija dpa.

Avtomobilski proizvajalec je poročal o “ugodnem prodajnem zagonu avtomobilov Mercedes-Benz v vseh večjih regijah, zlasti na Kitajskem”. Podrobnejše poslovne rezultate bo sicer Daimler razkril 23. aprila.

Ni pa ta nemški avtomobilski proizvajalec edini, ki v prvem letošnjem četrtletju beleži ugodne rezultate. Proizvajalec luksuznih avtomobilov Porsche, sicer del skupine Volkswagen, je poročal o večjem številu prodanih avtomobilov v prvem letošnjem trimesečju, zlasti na račun 58-odstotne rasti na Kitajskem. Globalno je glede na prvo četrtletje 2020, ko je svet zajela pandemija covida-19, število dobav povečal za 36 odstotkov na 71.989.

V ZDA je Porsche prodal za 45 odstotkov več avtomobilov, v Evropi 16 odstotkov več, na domačem nemškem trgu pa 14 odstotkov več jeklenih konjičkov kot pred letom dni, je še poročala dpa.


Najbolj brano