Od 15 ponudb zdaj le še trije za tir

V tekmi za odsek drugega tira Divača-Črni Kal so od danes trije ponudniki: turški Cengiz, avstrijski Strabag z nemškim in turškim partnerjem ter Kolektor CPG s turškima partnerjema. A ta odločitev še ni pravnomočna; gre za nov sklep uprave 2TDK o priznanju usposobljenosti za gradnjo in nanj se v osmih dneh vnovič lahko pritoži vseh 15 gradbincev, ki so se prijavili na razpis.

V Kolektorju CPG zagotavljajo, da je debelina asfalta na dostopnih 
cestah takšna, kot je zahtevana v pogodbi.  Foto: Zdravko Primožič/FPA
V Kolektorju CPG zagotavljajo, da je debelina asfalta na dostopnih cestah takšna, kot je zahtevana v pogodbi.  Foto: Zdravko Primožič/FPA

LJUBLJANA > Uprava 2TDK, ki jo vodi Pavle Hevka, je nov sklep sprejela, potem ko je Državna revizijska komisija po uspešni pritožbi Strabaga razveljavila odločitev 2TDK o priznanju usposobljenosti za gradnjo konzorciju Gorenjske gradbene družbe. Razlog za razveljavitev je neustrezna referenca njenega češkega partnerja Metrostav.

“Za odsek Črni Kal-Koper pa bomo odločitev o usposobljenosti za gradnjo sporočili v najkrajšem možnem času,” so danes sporočili iz projektnega podjetja 2TDK.

Usposobljeni za gradnjo odseka Divača-Črni Kal:

• avstrijski Strabag (podružnica Ljubljana) z nemškim podjetjem Ed Züblin AG in turškim Gülermakom,

• Kolektor CPG s turškima partnerjema Yapı Merkezi in Özaltiın ter

• turški Cengiz.

Družbi 2TDK tako v letu dni od objave dveh javnih naročil za glavna gradbena dela na drugem tiru še ni uspelo izbrati izvajalca.

Trojica gradbincev, ki jim je 2TDK v prvi fazi razpisa priznal usposobljenost za gradnjo odseka Divača-Črni Kal, ima sicer po podaljšanem roku do 1. februarja 2021 čas za oddajo finančnih ponudb - s ceno, po kateri so pripravljeni zgraditi drugi tir. A ta rok se utegne še nekoliko zamakniti, saj so na nov sklep možni novi zahtevki za revizijo.

Kolektor CPG: debelina asfalta je ustrezna

Prav tako je 2TDK do konca marca podaljšal rok konzorciju Kolektorja CPG in Euroasfalta za dokončanje vseh pogodbenih obveznosti pri gradnji dostopnih cest do trase drugega tira (dokončanje gradbenih del pa do 28. februarja). V novogoriškem podjetju so danes povedali, da so 22 od skupno 24 dostopnih cest že dokončali. Tudi manjkajočega pol kilometra cest jim bo uspelo do 28. februarja, zagotavljajo. Zamuda je po njihovih pojasnilih nastala, ker je epidemija covida-19 za več tednov zaustavila arheološka izkopavanja, in zaradi dodatnih gradenj, ki so jih morali opraviti, potem ko so v dolini Glinščice naleteli na geološke spremembe. “Potrdimo lahko, da nobena dela ne stojijo oziroma ne zamujajo zaradi nas, ravno obratno, ključne ceste za vse vrste del so zgrajene celo predčasno,” je poudaril direktor podjetja Kolektor CPG Kristjan Mugerli.

Zagotavlja tudi, da Kolektor CPG vsa dela izvaja na najvišji kakovostni ravni, kar ves čas gradnje nadzorujeta dva akreditirana laboratorija, tudi debelino asfalta. “Meritve debelin asfalta potekajo z odvzemom vrtin, ki velja za edini veljaven način merjenja debeline asfalta. Doslej pri 38 vrtinah asfaltnih plasti ni bilo ugotovljenih nobenih odstopanj,” zatrjujejo v podjetju. Tako so se odzvali na informacije, da je uprava 2TDK naročila dodatno preverjanje debeline asfalta na dostopnih cestah z georadarjem, ki je zaznal odstopanja od predpisane debeline.


Najbolj brano