Lidlove superge dosegajo vrtoglave cene

Lidlove superge so bile v poletnem času eno od najbolj zaželenih obuval številnih mladih modnih navdušencev v Veliki Britaniji, Belgiji, Nemčiji in na Finskem. Superge, ki so jih v Lidlovih veleblagovnicah v omejenih količinah prodajali za 13 evrov, so na ebayju in drugih spletnih prodajnih kanalih dosegale vrtoglave vsote, tudi do več tisoč evrov. Včeraj so omenjene športne copate začeli prodajati tudi v Italiji, kjer so bili prav tako vroča roba. Na spletu pa se že vrstijo številni oglasi za preprodajo, med temi pa so tudi številni šaljivi na račun bizarno visokih cen.

Superge, ki so jih v Lidlovih veleblagovnicah v omejenih količinah 
prodajali za 13 evrov, so na ebayju in drugih spletnih prodajnih 
kanalih dosegale vrtoglave vsote, tudi do več tisoč evrov.
Superge, ki so jih v Lidlovih veleblagovnicah v omejenih količinah prodajali za 13 evrov, so na ebayju in drugih spletnih prodajnih kanalih dosegale vrtoglave vsote, tudi do več tisoč evrov.  

RIM > Pred številnimi Lidlovimi trgovinami v Italiji so se včeraj zjutraj vile dolge vrste najstnikov, ki so si želeli zagotoviti več kosov “ekskluzivnih” superg. V nekaj urah so bile vse zaloge v Italiji razprodane, poroča spletni portal wired.it. Na facebookovi prodajni platformi marketplace lahko zasledimo že številne oglase za omenjene superge.

Med temi je tudi nekaj precej šaljivih.

Kako si razlagati ta fenomen? “Že nekaj časa v svetu mode obstaja čuden in nelogičen odnos med neestetskimi izdelkimi in modnimi blagovnimi znamkami, ki se je začel pred približno štirimi leti. Tedaj je kreativni direktor Balenciage Demna Gvasalia ustvaril omejeno kolekcijo majčk z logom znanega poštnega dostavljalca DHL, ki so se prodajale po nerazumno visokih cenah, več kot 120 evrov za kos, kolekcija pa je bila razprodana v nekaj tednih,” pojasnjujejo na wired.it. Temu je sledila še ena Balenciagina “domislica”, in sicer ustvarili so torbo, ki je zelo spominjala na Ikeino modro nakupovalno torbo Frakta, prodajali pa so jo za 1700 evrov. Tudi ta kolekcija je bila v kratkem času razprodana.

Še mnoge druge modne blagovne znamke so izvedle številne kolaboracije med seboj in ustvarile še eno vzporedno tržišče na spletu, kjer so nekateri za posamičen par superg odšteli tudi 25.000 dolarjev, poroča portal. Gre na primer za sodelovanja med modno hišo Valentino in znanim proizvajalcem športnih copat Onitsuka Tiger, med Prado in Adidasom ter tudi med zvezdniki, na primer Kanye West je sodeloval z znamko Nike Air Jordan ... Vsi so sledili načelu omejenih kolekcij in visokih cen, ki pa so z nadaljnjo preprodajo na ebayju in drugih spletnih prodajnih kanalih dosegle še bolj nerazumljivo vrtoglave cene.

Wired.it Lidlov fenomen sicer razlaga kot provokacijo in seveda kot promocijo lastne blagovne znamke. “Mi ustvarimo čevelj, kjer križamo slog “grdega”, ki je zelo všeč zasvojencem s supergami, in uporabimo naše barve in logo ter ga kupcu prodamo po proizvodni ceni tako cenjenih kultnih superg znanih blagovnih znamk. Za nameček jih proizvedemo v omejenih količinah, kot to počnejo luksuzne blagovne znamke ... Žrtve mode se tako znajdejo znotraj tega perverznega ustroja, ki Lidlove superge preprodajajo drugim zasvojencem po precej zasoljenih cenah,” razlagajo.


Najbolj brano