Najhitrejša giulia s slovenskim znanjem

Italijani so širšo javnost presenetili z novo izdajo super hitre italijanske limuzine. Z oznako GTA bo imela nekaj manj odvečne teže, še nekoliko bolj navit šestvaljnik in slovenski izpušni sistem.

Obe različici  bosta narejeni v skupno 500 primerkih, ki bodo 
oštevilčeni, cena pa za zdaj ostaja neznanka. Foto: Alfa Romeo
Obe različici bosta narejeni v skupno 500 primerkih, ki bodo oštevilčeni, cena pa za zdaj ostaja neznanka. Foto: Alfa Romeo

Od motorja s 600 in več konji ni bilo ničesar, tako GTA kot GTAm imata enak 2,9-litrski V6 kot običajna giulia quadrifoglio, le da ta premore 398 kW (541 KM) namesto običajnih 377 kW (510 KM). GTA kot lažja različica je sto kilogramov lažja od običajne giulie quadrifoglio, do stotice pa potegne v 3,6 sekunde. Za tiste, ki ne potrebujejo povsem uporabne limuzine, je tu še GTAm, dirkaško začinjena cestna giulia z le dvema sedežema, šesttočkovnim varnostnim pasom in varnostno kletko. Izpušni sistem je z dvojno sredinsko postavljeno cevjo prispeval Akrapovič, GTAm pa ima na zadku tudi zajetno krilce, ki bi si ga mnogi želeli tudi pri običajni giuliji.

Podvozje je razširjeno za pet centimetrov, nove so vzmeti, amortizerji in ostalo, kar sodi zraven za še boljšo vodljivost. Zmanjšanje teže so dosegli s karbonsko streho, sprednjim odbijačem, blatniki in motornim pokrovom. Spredaj je še vedno aktivni usmernik zraka, ki so ga dodelali pri Sauberju. Avto je obut v 20-palčna kolesa, oblikovana prav za GTA. Notranjost je odeta v alkantaro, vključno z armaturo, vrati, stebrički in osrednjim delom sedežev. GTAm ima karbonsko osnovo sedežev, stranska in zadnja okna pa so iz leksana.


Najbolj brano