Povsem drugačen od predhodnika

Prevozili smo nekaj uvodnih kilometrov z novim francoskim križancem, ki je vsekakor obetaven. Tudi zato, ker bo na voljo tako z bencinskim, dizelskim in elektro pogonom. Slednji prihaja z nekajmesečno zamudo.

Dosedanja povprečna starost kupca Peugeotovega modela 2008 je 
bila 57 let. S prihodom novega upajo, da se bo starostna meja 
nekoliko znižala. Foto: Peter Pirkovič
Dosedanja povprečna starost kupca Peugeotovega modela 2008 je bila 57 let. S prihodom novega upajo, da se bo starostna meja nekoliko znižala. Foto: Peter Pirkovič

Peugeot 2008 je postal kakopak povsem drugačen avto od svojega predhodnika. Francozi so izbrali pot popolne oblikovne spremembe, ob tem pa niso pozabili nekoliko napihniti dimenzij, kar je zelo dobrodošlo. Tako je avto v dolžino zrasel za 14 centimetrov in zdaj meri natanko 4,3 metra, temu primerno se je podaljšala tudi medosna razdalja (+67 mm), ki hkrati prinaša nekaj več prostora na zadnji klopi in v prtljažniku. Slednji meri 434 litrov, brez predelne police se prostor poveča za zglednih 545 litrov. Če uporabnik preklopi naslon zadnje klopi, pa se prostor volumensko poveča na 1467 litrov.

Voznikovo delovno okolje je podrejeno zasnovi armaturne plošče i-Cockpit, ki prinaša nekoliko manjši in nizko postavljen volan, 3D digitalne merilnike, klavirsko razporeditev stikal na osrednji konzoli, odvisno od paketa opreme in doplačil pa bo vrh te krasil še sedem ali desetpalčni zaslon na dotik (navigacija, zrcaljenje, DAB+ ...).

Kot že omenjeno, bodo pri Peugeotu največ stavili na bencinsko gnane izvedbe. Kupci bodo pri tem modelu izbirali 1,2-litrski bencinski motor s 74, 96 in 113 kilovati moči, pri katerih bo možno kombinirati osemstopenjski samodejni menjalnik (izjema je 74-kilovatni motor), veliko manj pa bo zanimanja za dizelski 1,5-litrski HDi, ki ga ponujajo v dveh stopnjah moči. S 75 in 96 kilovati, pri katerih navor na sprednji par koles prenaša izključno osemstopenjska avtomatika.

Na voljo so štirje paketi oprem (active, allure, GT Line in GT), možno bo izbirati med osmimi barvami, med katerimi bo oranžna fusion brezplačna, končno ceno pa bo možno zniževati še z izbiro financiranja (500 evrov manj). Cene za model 2008 se začnejo pri 17.865 evrov in se na rednem ceniku povišujejo skoraj do 27 tisočakov. Prodajni cilj bo v letošnjem letu dosežen, ko bodo na ceste poslali skupno kar 1200 primerkov. In še zanimivost. Od leta 2014, ko je bila predstavljena prejšnja generacija, pa do decembra 2019 so pri Peugeotu prodali oziroma registrirali 6047 primerkov modela 2008.


Najbolj brano