Naslednja digitalna postaja: slovenska gastronomija

Natančno leto in pol je trajalo, da je bil ključnik #ifeelsLOVEnia uporabljen dvamilijonkrat. Na instagramu je za jubilejno uporabo v četrtek zvečer z njim fotografijo Lisce označil Rok Petančič, je včeraj zadovoljna oznanila Maja Pak, direktorica Slovenske turistične organizacije, na predstavitvi učinka šestih digitalnih kampanj za promocijo slovenskega turizma.

Vodilne dame slovenskega turizma (z desne): državna sekretarka 
Eva Štravs Podlogar, direktorica STO Maj Pak in direktorica 
direktorata za turizem Helena Cvikl. Foto: Sašo Dravinec
Vodilne dame slovenskega turizma (z desne): državna sekretarka Eva Štravs Podlogar, direktorica STO Maj Pak in direktorica direktorata za turizem Helena Cvikl. Foto: Sašo Dravinec

LJUBLJANA > Včeraj so v Hribarjevi dvorani na ljubljanskem gradu predstavili digitalne kampanje za promocijo slovenskega turizma. Ob kampanji Dva milijona razlogov, zakaj čutim Slovenijo, ki so jo lansirali v začetku lanskega junija, so letos izpeljali še pet kampanj.

Dosegli so kar 274 milijonov uporabnikov

Številke o dosegih so impresivne, saj naj bi po besedah Maje Pak, direktorice Slovenske turistične organizacije, z njimi dosegli kar 274 milijonov uporabnikov družbenih omrežij in kar blizu milijarde vseh prikazov. Osrednji ključnik slovenskega turizma v minulem poldrugem letu #ifeelsLOVEnia pa je bil uporabljen že prek dvamilijonkrat. Poudarila je še dober odziv na slovenske kampanje v mednarodni strokovni javnosti, saj so bile deležne kar nekaj priznanj, v prihodnjih dveh letih pa bo izpostavljena slovenska gastronomija, za katero je izbrani ključnik #tasteslovenia. “Z deljenjem doživetij, občutenj in namigov smo postali najbolj pristni ambasadorji slovenskega turizma,” je še povedala Maja Pak.

Maja Pak, direktorica STO

“Z deljenjem doživetij, občutenj in namigov smo postali najbolj pristni ambasadorji slovenskega turizma.”

Sodelovanje z BBC in National Geographic

Državna sekretarka na ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo Eva Štravs Podlogar je poudarila, da je turistični potencial Slovenije ogromen in da je treba sporočati, da je tu lepo tudi na deževen dan. Razkrila je še, da ji je bil od osebnih doživetij v zadnjem času najbolj všeč sončni vzhod, ki ga je opazovala izpred bivaka na Kaninskih podih.

Slovenska turistična organizacija se je pri digitalnih kampanjah naslonila na pomoč referenčnih ustanov National Geographic in BBC, ki sta pri nas snemali slikovite kratke filme, pa tudi na plavalko Saro Isaković, fotografa Cirila Jazbeca, kuharsko mojstrico Ano Roš, mladega briškega vinarja Andreja Erzetiča

“Dosegli smo napredek, a pred nami je še veliko izzivov,” je dodala Eva Štravs Podlogar in z Majo Pak napovedala več državnih razpisov za promocijo in utrjevanje prepoznavnosti posameznih destinacij na tujih trgih ter za krepitev kompetenc v vodilnih turističnih destinacijah. “Kadri in kompetence so izpostavljen problem, zato temu področju namenjamo veliko pozornosti,” je še dodala državna sekretarka.


Najbolj brano