Kam pluje Hitova barka?

Zgodba o prodaji premoženja, ki ne podpira osnovne dejavnosti družbe Hit, predvsem prodaja Športnega centra Hit, dviga zadnje dni na Goriškem precej prahu. O tem, kaj ta kompleks pomeni za športnike in rekreativce, smo že pisali. Če se osredotočimo na Hit in njegovo poslovanje, lahko le žalostno ugotovimo, da so se njegovi ambiciozni načrti v zadnjih letih precej skrčili. Podjetje, ki je državi iz naslova plačanih dajatev dolga leta nosilo zlata jajca in jih še vedno, je danes v bistveno slabši kondiciji, kot je bilo nekoč. Razlogov za to pa je več. Svet se spreminja. S tem se spreminjajo tudi navade ljudi, igre na srečo ...

Razmere so danes precej drugačne, kot so bile še pred nekaj leti, ko so bili še aktualni načrti o velikem Hitovem zabaviščnem centru. Ena od možnih lokacij zanj je bilo zaradi bližine meje in hitre ceste prav območje nekdanje tovarne Cimos in bližnjega ABK, ki je tudi naprodaj, a to je zdaj že preteklost. Hitov primarni italijanski trg je izčrpan. Gostje iz sosednje države, ki predstavljajo večino obiskovalcev v Hitovih goriških kapacitetah, se še niso dobro pobrali od minule gospodarske krize, ko je onkraj meje že čutiti novo močno ohlajanje gospodarstva.

V pogovorih z zaposlenimi je čutiti razočaranje nad tem, da lastniki iz podjetja samo jemljejo, vanj pa bolj malo vložijo.

Kam pluje Hitova barka pod novo upravo, ustoličeno v začetku letošnjega leta, je težko ugotoviti, saj novo vodstvo razlago usmeritev pogojuje s sprejetjem nove strategije poslovanja. Tako kot mediji tudi zaposleni še čakajo na informacije v zvezi s tem. Lastniki so se sicer v začetku junija dogovorili, da je pogostih menjav uprav konec, kar naj bi bil pogoj za stabilnost poslovanja. Na podlagi nagrad in priznanj, ki jih prejemajo zaposleni v družbi na različnih področjih, bi lahko zaključili, da pluje barka v pravo smer, po drugi strani pa so pred kratkim opozorilno stavkali zaposleni v računovodstvu in bodo kmalu spet, če ne bo prišlo do dogovora z upravo.

V pogovorih z zaposlenimi je čutiti razočaranje nad tem, da lastniki iz podjetja samo jemljejo, vanj pa bolj malo vložijo. V zvezi s prodajo Športnega centra Hit je slišati tudi govorice, da naj bi se v ozadju prodaje pripravljal nov poskus umestitve konkurenčne igralnice v prostor, kar bi za Hit pomenilo strel v lastno koleno. Govorice? Danes ni nič več nemogoče.


Preberite še


Najbolj brano