Drzna, napredna in varčna

Če so se pri Toyoti v zadnjem času oblikovalsko še lovili, je nova corolla eden lepših avtomobilov v svojem segmentu.

Oblikovalsko je Toyoti uspel veliki met, vendar bodo  prodajne 
številke šele čez čas pokazale, kako so  kupci sprejeli corollo. Foto: Artur Švarc
Oblikovalsko je Toyoti uspel veliki met, vendar bodo prodajne številke šele čez čas pokazale, kako so kupci sprejeli corollo. Foto: Artur Švarc

In ne le to, tudi hibridni brezstopenjski pogonski sklop, ki je bil namenjen predvsem varčevanju, se s pravo zasedbo lahko izkaže za prav uživaškega in športno nastrojenega. In od dinamične, celo športne vožnje do rezerviranega varčnega načina, imamo opraviti z dvema osebnostma avtomobila. In oba sta naravnost odlična.

Ko pred človeka postaviš kovinsko rdečo lepotico na 18-palčnih kolesih, ki bi še včasih veljala za relativno dolgočasen avto, vsaj glede videza, potem je jasno, da so dnevi spanja mimo. S črno streho in zares agresivnimi lučmi, tako spredaj kot zadaj, Toyota misli resno. Zaključek je še vedno tradicionalno položen in nič kaj kombilimuzinsko odsekan, tako da iz profila takoj prepoznamo poreklo. Ko zagorijo še dnevne led luči v modrem tonu ...

Tehnični podatki

Dimenzije (D/Š/V): 4370 mm, 1790 mm, 1435 mm

Motor: dvolitrski bencinski turbo motor + elektromotor, skupno 132 kW (180 KM)

Navor: 190 Nm pri 6000 vrtljajih

Gume: 225/40/R18

Posoda za gorivo: 43 litrov

Cena: 27.790 evrov (cena z dodatno opremo 29.255 evrov)

Za volanom zelo udobno

Notranjost je v paketu sport delno odeta v usnje, tako na armaturni plošči kot volanu in prestavni ročici. Nasploh je corolla postala precej bolj minimalistična in s tem tudi bolj estetska. Sredinska konzola ima velik pokončno postavljen zaslon infotainmenta in pod njo dvopodročno klimatsko napravo. Pred voznikovimi očmi so zdaj v veliki meri digitalizirani merilniki, osvetlitev v modrem pa tudi pomeni drugačen pristop. Med sedežema je nekaj odlagalnih mest in stikalo samodejne ročne zavore ter seveda usnjena prestavna ročica. Stikalo voznega režima pred njo je mogoče drobec, ki bi lahko bil postavljen drugje in bi bil predvsem večjih dimenzij.

Še najbolj problematičen je priklop za USB. Ta je malce neposrečeno postavljen pred sovoznikovo levo koleno pod armaturno ploščo in verjetnost, da bo ta USB ključek s kolenom slej ko prej odbil, je stoodstotna. Sedeža spredaj sta športno oblikovana in dajeta nekoliko bolj dirkaški občutek sicer umirjeni notranjosti. Je pa na zadnji klopi malo prostora za kolena višje raslih. V prtljažniku je na voljo 313 litrov. Ni veliko in ni malo.

Povprečje pod petimi litri

Drugi del ob sami estetiki corolle predstavlja pogonski sklop. Dvolitrski bencinski motor premore 112 kW (152 KM) in 190 Nm navora, k temu je treba prišteti še električni dodatek, ki skupaj tvori 132 kilovatov moči. Tu je še tradicionalni CVT menjalnik, ki je pri testnem primerku deloval precej tiho, tudi ko smo od corolle želeli zares poskočne odzive.

Zahvaljujoč nizki teži avtomobila in sodelovanja elektromotorja so spodobni tudi pospeški, enako odzivna je tudi pri višjih hitrostih, zato prehitevanje sploh ni težavno, pravzaprav je s hibridom in CVT celo zabavno. Svoje doda tudi uigrano podvozje, ki je lahko zelo umirjeno na avtocesti in dovolj podpira voznikovo željo po dinamiki, ko se ta poda med ovinke. Končna hitrost je omejena na 180 km/h, porabe pa ne uspete spraviti bistveno čez devet litrov, tudi če bi to hoteli.

Ko se vozniku adrenalin poleže, je tu tudi zelo varčna vožnja. Hibrid privarčuje ravno dovolj, da se da peljati tudi pod petimi litri. Z dobro mero pozornosti je bila povprečna poraba s Koroške do Ljubljane po stari cesti le 4,5 litra. Nižje kot tako pa ne bo šlo. Hibridna različica tudi po ceni sega precej visoko. Začne se pri 27.790 evrih, 160 evrov je treba doplačati za rdečo kovinsko barvo s črno streho, za projekcijski zaslon 350 evrov in za navigacijo še 955 evrov. Skupna cena z dodatki tako znaša 29.255 evrov.


Najbolj brano