Tesnoba je s Turističnim vodnikom po občutkih izgubljenosti slajša destinacija

Zasedba Silence, v kateri glasbeno sobivata in ustvarjata Boris Benko in Boštjan Hladnik, je eden tistih redkih glasbenih draguljev, ki se od leta 1997, ko je izšel prvenec, drži njegovega naslova Ma non troppo - Le ne preveč.

 Foto: Maja Pertič Gombač
Foto: Maja Pertič Gombač

ŠKOFJA LOKA > V dobrih dvajsetih letih sta nanizala - če izvzamemo plošče z glasbo za gledališče in svojevrstno dvojno antologijo z raritemami Key - “le” štiri samostojne avtorske plošče. S svojim poetično-melanholičnim in predvsem preroškim nastavljanjem ogledala družbi nadaljujeta tudi v koncertnem programu, ki sta ga lani predstavila v ljubljanskem Cankarjevem domu, minulo nedeljo pa še na slikoviti Namini terasi v Škofji Loki, kjer sta sklenila festival Pisana Loka. Turistični vodnik po občutkih izgubljenosti prinaša predvsem izbor z vseh avtorskih plošč, primerno pregnetenih za klavir, tokrat v oblasti Igorja Vićentića, in sintetične zvoke, ki jih krotita Hladnik in vsestranska Petra Vidmar. A češnje na torti so Najin ogenj ugasnil ne bo, priredba skupine Smiths za predstavo Človeški faktor in ena redkih priložnosti za ugotavljanje, da slovenščina Benku izvrstno pristaja, The Sound of Music z zadnje istoimenske plošče Laibach, ki jo podpisujeta Silence, in Strange in a Strage Way (Disco Politico), ki v sebi nosi še največ klic nekdanje precej bolj elektronske duše dua.


Najbolj brano