Challenger danes in tudi jutri

Turnirji poklicnih teniških igralcev so preverjeno in potrjeno magnet za blagovno znamko krajev in držav gostiteljic. Zanje se marsikje neuspešno trudijo, kjer jih prirejajo, pa se trudijo, da jih ne bi izgubili. V uspeh turnirja je vtkan celoletni trud, od navezovanja stikov z igralci in sponzorji do izvedbe, v katero je v Portorožu vključenih približno 120 ljudi. Ni skrivnost, da turnir z nagradnim skladom 46.000 evrov in s plačano nastanitvijo igralcem stane vsaj približno trikrat toliko. Za nadaljnji kakovostni razvoj prireditve je ključno zadovoljstvo uradnih oseb iz ATP srenje in nastopajočih. Ne nazadnje so letos v Portorožu tudi trije zadnji zmagovalci turnirja.

Med glavnimi deležniki turnirja se Teniška zveza Slovenije pod vodstvom Gregorja Krušiča, idejnega očeta slovenskega teniškega challengerja, zgledno potrudi, da so zgoraj zapisane številke sponzorsko pokrite, nekaj presežka pa omogoča tudi delovanje drugih struktur zveze. Turnir je glavni marketinški produkt teniške zveze, kjer radi pohvalijo sodelovanje s piransko občino. Ta ob finančnem prispevku prek komunalnega podjetja poskrbi za zgledno čiščenje prireditvenega prostora večkrat dnevno. Ker se turnirskih aktivnosti v tednu dni udeleži prek 20.000 obiskovalcev, tak prispevek dejansko sodi med večje za boljšo prepoznavnost turizma v Piranu. Zgledno je tudi sodelovanje z Avditorijem pri pripravi zabavnega dela teniškega tedna, ni pa pričakovanega odziva hotelirjev. Kratkoročni interesi njihovih lastnikov in čas visoke turistične sezone jih pač ne silijo v teniške investicije.

Ni skrivnost, da turnir z nagradnim skladom 46.000 evrov in s plačano nastanitvijo igralcem stane vsaj približno trikrat toliko.

In kakšna je prihodnost portoroškega challengerja? Želja je višja kakovost, ki bi jo zagotovil višji nagradni sklad, realnost pa vzdrževanje pridobljene ravni. So se pa ob vse večjem napredku slovenskih deklet pojavila razmišljanja o zamenjavi z WTA turnirjem. Ker pa se z igralkami za leto dni vnaprej ne morejo dogovoriti za njihovo prisotnost na domačem turnirju, s tem ne bo nič. Za kakršenkoli finančni premik je namreč odločilen čas priprave proračunov turnirjev in predvsem podjetij, ki jih sponzorirajo, v zadnjih mesecih leta za prihodnje leto. Na podlagi takšne uskladitve načrtovanja so se tudi z letošnjim magnetom turnirja Aljažem Bedenetom za njegov nastop lahko odgovorili že februarja.


Preberite še


Najbolj brano