Kupejevske linije za Audijevega športnega terenca

Tako kot nekateri drugi modeli v Audijevi ponudbi, je zdaj tudi Q3 dobil oznako sportback. Slednja v tem primeru prinaša kupejevsko zaobljen zadek in 450-litrski prtljažni prostor.

Audi Q3 sportback  na slovenske ceste prihaja pozno jeseni, cena 
pa bo primerljiva s tisto za njegovega brata Q3. Foto: Audi
Audi Q3 sportback na slovenske ceste prihaja pozno jeseni, cena pa bo primerljiva s tisto za njegovega brata Q3. Foto: Audi

Audi je nov model izdelal zaradi povpraševanja na trgu in nenazadnje zato, da bi sledil ostali konkurenci v Evropi. Novinec je izdelan na znani MQB platformi in je za 16 mm daljši od brata Q3, kar pomeni, da v dolžino meri natanko 4,5 metra. Medosje skupno meri 2680 mm in posledično prinaša enako velikost prtljažnika kot pri klasičnem Q3 (od 450 do 1400 litrov), medtem ko je v širino in višino izgubil nekaj milimetrov v primerjavi z bratom. Notranjost se tako rekoč v ničemer ne razlikuje, še najbolj opazna razlika je morda spuščajoča se streha v zadnjem delu vozila, ki bi lahko odtegnila nekaj prostora za glave potnikov na zadnji klopi. A potrebno bo preverjanje v živo, ki bo na vrsti pozno jeseni, ko avto zapelje na slovenske ceste.

Q3 sportback je lahko opremljen z LED žarometi, digitalnimi merilniki, naprednim multimedijskim vmesnikom, wifi točko, radarskim tempomatom, s kopico varnostnih asistenc in po potrebi tudi z 20-palčnimi platišči. V ponudbi motorjev bodo najprej na voljo dvolitrski turbo bencinski motor s 169 kilovati in dvolitrski TDI s 110 in 140 kilovati. Kasneje se ponudbi pridružuje še 1,5-litrski TFSI s 110 kW in tehnologijo blagega hibrida. Tudi pri tem modelu bo mogoče izbrati štirikolesni pogon quattro in sedemstopenjski samodejni menjalnik S tronic. Za proizvodnjo bo skrbela Audijeva madžarska tovarna, ki že skrbi za običajnega Q3, cena zanj pa za zdaj še ni določena.


Najbolj brano