Novembra bi gradili brv

V teh dneh je Evropsko združenje za teritorialno sodelovanje (EZTS) objavilo novo javno naročilo za gradnjo brvi čez Sočo. “Prepričani smo, da bo tokrat uspešno in bomo lahko izbrali izvajalca ter z deli pričeli najkasneje v prvi polovici novembra,” si obeta vodja projekta Fabiana Pieri.

V EZTS upajo, da bo tokrat razpis uspešen in bodo brv čez Sočo 
začeli graditi jeseni in jo zaključili do  konca prihodnjega leta.  Foto: Mitja Marussig
V EZTS upajo, da bo tokrat razpis uspešen in bodo brv čez Sočo začeli graditi jeseni in jo zaključili do konca prihodnjega leta.  Foto: Mitja Marussig

SOLKAN > Brv čez Sočo je z urejanjem mreže kolesarskih poti med Novo Gorico in Gorico največji projekt Evropskega združenja za teritorialno sodelovanje (EZTS), skupno vreden nekaj manj kot 4,5 milijona evrov. Če bi šlo po prvotnih načrtih, bi jo že gradili, a na prvem razpisu februarja izvajalca niso izbrali, ker so gradbinci postavili previsoke cene glede na razpoložljiv denar, ki ga ima EZTS na voljo za to naložbo.

Da se ne bi spet znašli v zagati, saj gradbene cene rastejo, sta EZTS in novogoriška občina projekt razdelila v dve fazi: v okviru CTN Isonzo - Soča, za katerega je EZTS dobil denar programa Interreg Italija-Slovenija 2014-2020, bodo gradili brv, občina pa bo za sofinanciranje navezave na kolesarsko pot Solkan - Plave skušala dobiti denar Eko sklada.

1,4

milijona evrov ima EZTS na voljo za gradnjo brvi čez Sočo

Novo javno naročilo, s katerim iščejo gradbince, ki bodo postavili brv čez Sočo, je EZTS zdaj objavil. Za plačilo del ima na voljo nekaj tisočakov več kot 1,4 milijona evrov, ki so namenjena tudi poplačilu davka na dodano vrednost. “Vsaka ponudba, ki bo presegala to vrednost, bo iz postopka javnega naročila izločena kot nedopustna,” so utemeljili v združenju. Ponudbe bodo odpirali 19. avgusta, ko bo že znano, koliko zainteresiranih gradbincev se je prijavilo.

“Po prvem neuspelem javnem naročilu smo v sodelovanju z Mestno občino Nova Gorica dodatno preverili izvedbeno dokumentacijo in prilagodili javno naročilo. Prepričani smo, da bo javno naročilo tokrat uspešno in bomo lahko izbrali izvajalca ter z deli pričeli najkasneje v prvi polovici novembra letošnjega leta. Dela bodo potekala eno leto, tako da lahko pričakujemo, da bo brv zgrajena do konca leta 2020,” pravi vodja projekta Isonzo-Soča Fabiana Pieri.

120 metrov dolga in 2,6 metra široka brv bo povezovala levi in desni breg Soče z visečim jeklenim mostom v enem razponu in v širini kolesarske steze. Stala bo med platojem parkirišča nad osrednjim objektom kajakaškega centra in desnim bregom Soče. Od tam bodo kasneje zgradili še navezavo na kolesarsko pot, ki povezuje Solkan in Plave.


Najbolj brano